Tomine is my star Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Noen som bor i nærheten av den gården? Hva skjer der nå? Hvem eier gården,bor det noen der?
* 5 om dagen * Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 jeg synes å huske at det er utleid nå, men vet ikke helt sikkert da...og nei, bor ikke i nærheten.
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Den var sist vi snakket om det utleid. En i familien er naboen der. Men vi snakkes ikke ofte.
FrøkenSprøken Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Hvordan klarer man å bo i et hus hvor tre stykker har blitt drept da? Bare lurer... Hadde aldri i verden kalrt det selv i allefall! Og jeg er lite overtroisk. Men det er noe med at sannheten ikke har kommet for en dag heller, så dersom det finnes "urolige sjeler" må det vel være der? *huff* det er tragisk...
OsloMor Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 I rart de sjelene er urolige isåfall, når en av morderne figurerer som fredagsunderholdning i beste sendetid på rikstv...
Trenger hjelp!! Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 hadde nå ikke klart å bodd der...At de får lov å stille opp sånn i media er en skam.Når jeg så hun hva på tv i går så skiftet jeg kanal.Og det jeg har lagt merke til er at de aldri har sagt at de savner de osv..De har liksom bare hevdet sin uskyld..Nei la nå de sitte i fengsel for resten av livet...Skyldig lang vei...
OsloMor Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Enig! Det er nå litt merkelig at de ikke er preget av det tragiske tapet av mor, far og søster/svigerfamile, dersom det liksom er noen helt ukjente som slaktet de ned... Fritz Moen og Liland var uskyldige, også har vi alle de andre som tydeligvis tenker at det er verdt et forsøk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå