Gå til innhold

Nogen unge mødre her da ? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eg e ei jenta på 17, å tok test i dag å va positive!

Blei kje øveraska, for eg har følt meg markligge i 2 veker nå!

Eg har termin 11 November, andre se e på min alder ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

jeg blir 22 om noen dager, men var 20 da jeg fikk min første! Så stå på å ikke gi deg selv om mange pirker på deg for at du er ung mor... Du kommer til å klare deg utmerket bra!:)

 

selv tror jeg på termin 14. nov. så jeg håper dette går bra!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis anonym har termin 11. november vil det si at ho er 2 uker +2 dager eller noe...

 

og gravid 86 er 1 uke + 6 dager på vei og unnfangelsen skjer sånn ca imorra...

 

Godt gjort å vite at man allerede er gravid da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være enig i det første du skriver, men hvis du leser det andre innlegge står det at hun satser på termin ikke at hun er gravid! Er jo lov å håpe at man er gravid da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

til deg anonym!!!! jeg het gravid86 fordi jeg VAR gravid!! og fikk en sønn.. beklager virkelig nicket mitt, hvis du skal kicke på folk av den grunn.

Her inne er det damer/jenter som ønsker å bli gravide/som er gravide/som har barn. da trenger ikke anonym å ødelegge ønsket til andre her inne. så hvorfor er du her inne selv????? Det lurer jeg på..

Jeg hadde ikm 6.feb. og vi håper på å bli gravide denne gangen, og får eventuelt termin 14. nov. Er det ikke lov å håpe??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 22 år, men blir 23 i oktober :)

 

Hadde ikm 4.feb. Hadde mye sex under EL.

Kjenner allerede ømme brystvorter som eg aldri har hatt før.

Så håper det har klaffet! 2 pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

jeg er 20 men blir 21 i år og har tatt 4dager før ikm g-test og den hva svak posetiv og i går hva den helt posetiv, har i morgen ikm, men ikke enda noe tegn til det, så håper den ikke kommer å at min skatt sitter der inne og blir 9mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du termin 11 novermber har du akkurat hatt eggløsning. hvordan kan du da teste positivt? trur du er litt lenger på vei en det du trur jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg vil da si jeg er ganske ung, selv om jeg ikke er like ung som deg. Er 20 jeg da, og har termin 8.november.

:) Gleder oss sikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 21 om ikke så lenge, har termin med nr 2 den 5-6 november :)

 

Noen oslo jenter her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

E 23 år og ætter egne utregning skal æ ha 10.nov. Mitt første lille gull=) Har tæste to positive testa, skal til legen imårra og har alt av tægn du bare kan tænke dæ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 år, født i 87, føler meg ung men klar. Føler mye press på at jeg burde studere og bli noe og få fast jobb og være skikkelig voksen før jeg blir (blei :) ) gravid... Særlig fra faren min, selv om han er verdens beste pappa altså<3 Tror han synes jeg ødelegger livet mitt litt liksom. Har ikke fortalt det enda, vi har uansett tenkt og vente litt, men jeg gruer meg veldig til å si det til pappa... Noen som har noen erfaringer? Råd?

 

Forloveden min er 28 og har fast jobb, og vi er helt enige og alt, han støtter meg og sier at det er mye positivt med å være ung, både som menneske og mor! og det er jeg jo enig i, men det er vanskelig å bare drite i hva man tror andre mener.. (Selv om det er superteit å la seg påvirke av det...)

 

Men jeg er redd for andres komentarer og blikk, og "hva tenker de om meg?" Har ei venninde som fikk en sønn da hu var 20 og hu sa ta hu hadde slitt mye med at hu følte seg som en dårlig mor fordi alle så på hu som så ung. Jeg er litt redd for å få en slags svangerskaps-/fødselsdepresjon pga. det, for det er jo egentlig bare teit!! ...

 

Det skal jo liksom være best å være gravid når man er ung, kroppslig...

 

Gleder meg masse, håper alt går bra, tremin 4.11!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på datoen hun har skrevet innlegget! :-)) nå i mars er hun 6 uker på vei, men 16.februar var hun mest sannsynlig ikke befruktet engang..... Skjønner godt at folk reagerer :-) mulig hun har skrevet feil og at hun mente 11.desember?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...