Gå til innhold

Hvorfor heter denne siden Kranglesiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde jo egentlig hatt et annet navn eller et klubbnavn el noe. Det er jo stort sett de samme "medlemmene" som er aktive her inne.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme kan du vel si om de øvrige sidene på dib?

Skrevet

Så på andre forum er det mindre av de samme *medlemmer* der da?

Skrevet

Enig med HI.

Siden burde heller hete Yppert og hans konkubiner.

Hanen og de hodeløse hønene holder sammen mot alle andre som måtte være så uheldig å stikke innom med litt frustrasjon.

Skrevet

Sikkert ikke, men her inne skinner det godt igjennom hvem som skriver og svarer på de mest håpløse innleggene...........

Skrevet

Ja, mange snakker ofte om solen også skinner den enda litt mer=)

Skrevet

Knis. tror du har misforstått.

Yppert er jo bare en gamme kuriositet som liker å oppholde seg her.

Han gjør jo ikke siden da..

Syns navnet er fint jeg. Hvorfor forandre en vinner?

Skrevet

Det er jo slike som deg som lager og gjør yppert til en spes status her inne. Tenkte kanskje ikke på det du....

Skrevet

Tja....poenget er at de ofte kommer uten poeng i innlegg slik som her. Eller nn over=/

Skrevet

He-he, var jo akkurat derfor jeg startet denne tråden for å se hvem som virkelig gidder og svare på slike innlegg. Bare se nedover siden og se hvilke innlegg som får flest svar.......

Skrevet

Og dette fant du pluttselig ut at du skal gjøre kl 00.00 på natten? Hmmmf......=/

Skrevet

Nå konkurrerer du nesten ut mitt tulleinnlegg litt lenger ned på siden...fikk kjapt mange svar...jeg røpet meg, glemte anonymknappen, men ingen som merket det:) ikke til nå i alle fall:)

Skrevet

23.37 for å være helt korrekt....

Skrevet

Nei....tror ikke du har et klokt nok hode til å komme på slike ting før en stund etterpå. Desverre, du la nok ut tråden først og bortforklaringer nå=/

Skrevet

Hva slags bortforklaringer skulle det være?

Skrevet

Neeeiii, det må jo være opp til deg da, for noe må det være på et slikt teit spm!

Skrevet

Prøvde nok bare å få frem at det er mange tafatte innlegg her som har ufattelige mange svar av de samme enkle personene som tydligvis ikke har så mye og fordrive tiden med

Skrevet

Som om det ikke er tusenvis av tafatte innlegg inne på skravle????

Hva er forskjellen?

Det er jo de samme som får mange svar på helt uvesentlige tråder der inne også,mens de med mere ukjent nick får få eller ingen..

Skrevet

Hvis man noen ganger leser mellom linjene er det en slags kommunikasjon.............altså litt humor seg i mellom=) Men å fordrive tiden har da hverken du eller jeg akkurat nå så du bør da kanskje ikke snakke så høyt om det egentlig,

Skrevet

MEn du bet jo på, det var jo akkurat det jeg skulle frem til med denne tråden og den andre også med brusen........At folk svarer og svarer....

Skrevet

Ja og hvor mange andre er det her inne og spm er hvor mye en gidder å engasjere seg, altså nå, meg....lik null.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...