Kirsebæra Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Etter at han kom hjem så krangla vi enda mer pga at ha1 n for ut og ikke sa ifra hvor han gikk, og jeg ble forbanna og kasta resten av vinen i ansiktet på han og han kalte meg en jævla hore! Nå vet jeg rett og slett ikke hva som blir å skje.... sorry ay at jeg sier det her, men jeg måtte bare få det ut!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Oisann:-S Hva har skjedd? Håper det ordner seg for dere da...
mammamamut Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Å kaste vin i trynet på ham var nok ikke det lureste hvis du ville ha en saklig diskusjon og komme til en enighet. Å kalle deg en jævla hore ville aldri falt i munnen på min samboer, men så ville han heller aldri ha fått vin slengt i ansiktet av meg heller.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Vel.. Vi har hatt noen heftige diskusjoner her.., men og kaste vin i ansiktet hans er vel og ta litt av.. Heller aldri blitt kalt hore.. ikke pent det heller.. menmen..
Kirsebæra Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2008 Nå husker jeg det jeg sa til han på rolig måte at å stikke ifra meg på en slik måte er uakseptabelt og han kunne ihvertfall ha sendt meg en mld. så begynte han å rope om at krangelen var bare idiotisk, så sa jeg at å krangle om hvem somgjør hva av husarbeid er normalt i ett forhold, så kjefta han enda mer om at jeg gjør jo ingen ting når jeg er hjemme. så sa jeg at '' nei, det er pga ryggen min det'' ''ja, du bruker nå den ryggen til unnsktlsning til alt''!! da ble jeg sint og slengte vinen i trynet på han, men jeg ble så sint at jeg mente det ikke....angra jo like etterpå....men at han kalte meg jævla hore kommer jeg ikke over.... vi har vært kjærester i fem år og jeg aldri kalt han mer enn idiot i kampens hete og at han nå kommer å kaller meg jævla hore er uakseptabelt!! Men det med vinen var jævlig dumt av meg...
Mille** Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Huff da, det hørtes ikke mye...tja, hva skal jeg si.....modent ut....
*dum&deiLig*™ Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Hva hadde du kalt han dersom han hadde kastet vin i ansiktet ditt etter at dere hadde kranglet og du hadde gått ut litt for å roe deg ned?
*dum&deiLig*™ Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Hadde blitt mer forbanna av å få vin i trynet en å bli kalt jævla hore.
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 Ikke drikk når du blir så hissig. Ikke drikk når du ikke tåler det. Utrolig umoden krangel, kjenner meg igjen fra et av fjortisforholdene mine.. Vin i trynet og "jævla hore" ? Ærlig talt? Hvor gamle er dere? IKKE drikk når det blir sånn karinahl.. Ting kan fort skli ut! Klem
Kirsebæra Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. februar 2008 Jeg kasta vin i ansiktet på han etter at han kom hjem. klokke elleve...han dro ut halv åtte... da hadde jeg ikke kalt han noe som helt...(ikke etter at han kom hjem heller) da dro han bare pga at vi krangla.... vet det var dumt av meg, men jeg ble så irritert...
Kirsebæra Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. februar 2008 ja jeg vet at det var dumt at meg....angra med en gang etterpå at jeg kasta den vinen i annsiktet...men å bli kalt jævla hore såra meg noe helt grusomt. spesielt når han vet at jeg kun har hatt sex med han og ingen andre...det sårer dypt....
Patetica fåkksi Skrevet 16. februar 2008 #12 Skrevet 16. februar 2008 Hva man krangler om har ingen ting med alder aa gjöre. Hvis dere har krangla om husarbeid er det nok fordi dere ikke er fornöyde med fordelinga av oppgaver. At han bare stikker da, i flere timer, er veldig irriterende og det skjönner jeg godt. Du er fullstendig klar over at det var galt aa kaste vin i ansiktet paa ham, men det finnes tusen andre ting som er mye verre. Utroskap f.eks.
mei&mi + marcus :) Skrevet 16. februar 2008 #13 Skrevet 16. februar 2008 uff, hørtes ikke bra ut.. Har mange sånne krangler vi også, men kaller ikke hverandre stygge ting for det, og sløser ivertfall ikke med vinen!! Det ordner seg nok fort igjen... men nå er det vel det at han kalte deg hore og at du kastet vin på han dere er mest sure for vil jeg tro?
OsloMor Skrevet 16. februar 2008 #14 Skrevet 16. februar 2008 Jeg festet et yogurtlokk i panna på mannen min når vi kranglet en gang, var hverken full eller ung, tror jeg var 24.... Så slike ting kan skje, men har man drukket kan det utvikle seg enda verre...
sannamin* Skrevet 17. februar 2008 #15 Skrevet 17. februar 2008 OIOIOI!!! 1. min hadde aldri kalt meg noe sånt. 2. Jeg hadde aldri gjort noe sånt. Men jo vi er begge sta og kan krangle ganske bra i mine øyne. Men vi har respekt for hverandre.. Håper dere får ordnet opp i dette!!
Mammasin Skrevet 17. februar 2008 #16 Skrevet 17. februar 2008 Ha, ha. takk for det synet:-) Alle burde lære å feste youghurtlokk i ansiktet på andre for å få ut aggresjon..men kanskje er det veldig nedverdigende?? MMå jo ha blitt litt komisk?? Takk for dagens beste latter.-)
Mammasin Skrevet 17. februar 2008 #17 Skrevet 17. februar 2008 Forresten har det alltid fungert å ta rundt partneren og hoppe opp og ned..Min ex versjon...jeg begynte nesten alltid å le...vel, ikke mot slutten av forholdet da:-)
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 17. februar 2008 #18 Skrevet 17. februar 2008 Sorry OsloMor men nå fikk jeg meg så kjempegod latter, HEHEHE.... takk for tipset og en morsom assosiasjon ;-)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 17. februar 2008 #19 Skrevet 17. februar 2008 Ette det jeg får inntrykk av her var ingen av dere edru, dere bør ta en sånn diskusjon når dere er klare i toppen begge 2 om husarbeid. Hvis han er i jobb og ikke du og du enda forlanger at han skal gjøre alt husarbeidet skjønner jeg hans frustrasjon. Har vond rygg jeg også pga svangerskapet mitt men det er ingen unnskyldning for at jeg ikke skal gjøre noe i huset. Han tar det jeg ikke klarer.
Kirsebæra Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #20 Skrevet 17. februar 2008 Vi var begge edrue når vi starta krangelen. og det med ryggen, bare det å stå å pakke inn i vaskemaskinen er en prøvelse for meg pga prolapsen i ryggen. og han vet at jeg sliter med ryggen og at jegs liter selv me då løfte elias. Jeg skal inn på sykehuset til undersøkelse i morgen for vurdering av operasjon så det er ikke bare en liten vondt. og når han kom hjem hadde jeg tatt noeng lass vin,m en han var edru. og jeg skulle aldri ha slengt den vinen i trynet på han, men jeg provosert av han. og da kalte han meg jævla hore. og da gikk jeg ut av rommet.og har ikke snakket med han siden i går kveld. slengte sengetøyet hans ut så han sov på sofaen i natt.... akkurat nå vet jeg ikke helt hvordan det skal gå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå