Trebarnsmamma30 Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Alle tjener jo så mye når en ser på den tråden om hva en har utbetalt i måneden tilsammen.. Men samtidig synes de fleste en har veldig god råd når en har igjen 12.000-14.000 å leve for etter de faste utgiftene er betalt.. men det burde da vel ikke være så vanskelig å ha igjen det når en har f.eks 40.000 utbetalt?! Hilsen fattiglusa:)
eirin20 Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Vi er langt fra rike;) 2 studenter 1 med deltidsjobb Kan vel ikke bli verre enn det?
Joikaboll@ Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Kan ikke si jeg føler at vi er rike selv om vi har nesten 50 tusen utbetalt i mnd, med 4 (snart 5) barn i hus er det mange som trenger sitt. Jenta på 14 år krever jo sin del også, det er ikke akkurat henne som er billigst i drift her.
Trenger hjelp!! Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Nei,langt i fra rik,skulle gjerne vært det :-),men har en vakker og snill mann og en herlig gutt så skal ikke klage...
sannamin* Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Dett spørs jo hvor mye utgifter en har som skal betales av de 40tusen. Og hvilke livstil en velger..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Vi har så vi klarer oss og mere til, men langt ifra rike. Gjennomsnittlig kanskje?
Sjefsmegga Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Nei, vi er slett ikke " rike" selv om vi har ca 40 000 utbetalt i mnd...mye utgifter med gammelt hus som skal pusses opp. Men vi har det trygt og godt i hvertfall om ikke annet. Har selv vært alenemor og levs på "fattigdomsgrensa" en periode...klarte oss bra jeg og guttungen da også, men jaggu var det litt hodebry til tider for å få endene til å møtes hvis det kom noe uforutsett, var skjelden noe særlig å legge av til sånt hver mnd...
2nj♥ Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Ikke rik nei. Iallfall ikke etter hva jeg tenker på som rik (på penger altså), men det kommer jo an på hvem man sammenligner seg med da Røkke eller en student.... Vi har så vi klarer oss og litt i banken, så jeg klager ikke.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 hehe, absolutt ikke rike, lever på hans lønn på 18-19 000 kr i mnd, så er ikke så alt for mye igjen når utgiftene er betalt. men har heldigvis ikke lån eller noe sånn foreløbig da.. og jeg har ganske grei kontroll på økonomien, og jenta vår får alt hun trenger uansett.. ordner seg alltids..! men skal bli godt når snuppa skal i b-hage og jeg kan fikse meg en jobb..
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 vi er slett ikke rike. tørr ikke si det til foreldrene våre en gang at vi ikke har særlig god råd. Vi bygger hus og merker at lånet ble i knapeste laget for å få huset ferdig, så lønningene går med på å betalle regninger som går på huset vi bygger. Blir bedre når huset er ferdig da og vi kan begynne å betalle vanlig lån og ikke ha noe prosjekt på gang
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 jeg er også student. så jeg er heller ikke rik. men hva kan man forvente. det er jo bare rett og rimlig at de som er ferdig utdannet eller jobber tjener mer en oss
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 17. februar 2008 #12 Skrevet 17. februar 2008 mannen min tror han er rik:S
snowstorm73 Skrevet 17. februar 2008 #13 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er snart 35 og mannen fyller 40 om ikke alt for lenge. Begge har vi mange år med skole etter videregående der vi tjente ingenting. De som ikke har utdanning tjente disse årene, tar en god stund før man har tjent den tiden inn igjen. Og så skal utdanning lønne seg litt også. Vi har utbetalt 50.000 og jeg syns faktisk ikke det er veldig mye. Vi jobber i staten, alle vet man ikke blir rik av det. Kunne tjent mer, ja, men det går fort utover familielivet med en krevende og stressende jobb i næringslivet. Så vi valgte ordnede forhold fremfor massevis med penger. Og så er vi fornuftige, har lite lån, eldre biler, kjøper ikke impulsiv dyre ting, men sparer først og etterspør om vi virkelig trenger ting som koster mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå