Gå til innhold

Hvordan legger dere de små babyene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei jente på 5 uker.. Skal jeg legge henne til en viss tid? Synes det er vanskelig å legge henne, hun er alltid lysvåken til 12-1. Hva kan jeg gjøre for å snu dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge jeg fullame så lot jeg faktisk de små styre det der selv, på tross av seine kvelder og litt nattevåk, det gikk seg naturlig til når de bgynte med fast føde :-)

Koste meg med baby på seine kvelder....den tida er så kort alikevel at det var like greit å nyte den :) Kos deg med babyen du, halt normalt at de er små "nattedyr" i denne alderen ;)

Skrevet

Takk for at du sier dette, jeg føler at alle andre "legger" babyene sine i 8-tiden og koser seg med kjæresten. Men det går asså ikke her enda. Mitt lille troll liker å være oppe.

Skrevet

Da guttungen var baby la jeg ham for natta da vi skulle legge oss... Da fikk jeg 4-6 timer sammenhengende søvn før han skulle ha mat... :-)

Skrevet

sønnen min er også 5 uker..her styrer det og går..ingen rutine her enda..han sover og er våken når han selv vil..

Skrevet

Hvordan dikk du til athan var trøtt akkurat da og sånn? Gjorde du det fra dag 1?

Skrevet

Jeg tror ikke det er mulig å styre en 5 uker gammel baby til å sove når det passer foreldrene. Selv hadde jeg veldig flaks. Badet henne hver kveld til ulike tidspunkt, hun fikk på pysj og deretter fikk hun mat. Da hun var 4 uker sov hun, med noen unntak, hele natten. Etterhvert har hun bestemt at hun vil bade i 19-tida og legge seg. Går ikke an å lure henne med et måltid for å strekke ut tiden. ;o) Dette har pågått i ca 4 mnd. Hun er 5,5 mnd nå. Hun pleier å våkne en gang mellom 2300 og 0200 for mat. Deretter sover hun til rundt 0700.

Lillegutten din er bare 5 uker. Du får tidsnok leggerutiner på han. Har du prøvd det som jeg nevner? Kanskje funker det på dere og. Kanskje ikke. Dessverre må kjærestetida vike litt den første tida. Men sånn er det nå å være så heldig å ha fått et vakkert lite barn. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...