Gå til innhold

Andre som har brukt crinone her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at crinone rester kommer tre dager etter slutt??

Er gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har brukt crinone 2 ganger i forbindelse med ivf-forsøk. Synes det var ganske ekkelt... :-( At det renner ut rester i lang tid etter at du har sluttet er helt normalt. Hvorfor har du gått på crinone, og hvorfor har du sluttet nå som du er gravid??

Skrevet

Hei forsiktig optimist..

Har gådd på crinone fordi dette er vårt 2 icsi forsøk.

Fikk kun resept på to asker å beskjed om å starte på uttak dagen,

å fjorten dager fram som da ble på rugedag 12.

De sa ikke no om mer crinone når jeg ringte dem på rd 14 å annonserte om positiv test..

Skrevet

Gratulerer!! Det er spesielt fantastisk å få positiv test når man strever litt ekstra :-)

Jeg vet ikke prosedyren for icsi, men med ivf fikk jeg beskjed om å fortsette på crinone fram til tidlig ul (ca uke 6-7). Nå ble jeg aidri gravid via ivf-forsøkene, men klarte det helt selv (!!) noen måneder senere :-) Jeg får i dag hormonstøtte i sprøyteform fordi jeg har hatt MA 3 ganger tidligere.

Hvis jeg var deg villejeg tatt en tlf bare for å sjekke for sikkerhets skyld, uten at du skal være bekymret!! Crinone er med på å legge forholdene ekstra godt til rette i livmoren, samt at du får tilskudd av hormoner dersom det er behov :-) Hvor har du utført icsi?

Jeg var på Riksen, og har SVÆRT dårlig erfaring der i forhold til info og oppfølging! Er nå tilknyttet en privat klinikk og det oppleves helt anderledes.

Gjest Pippi 72
Skrevet

Hei! har brukt crinone, og opplevde akkurat det samme som deg (restene kom ut) Dette er vanlig i følge Riksen. Det står også på skjemaet jeg fikk der at man skal slutte med crinone når man har fått svar på blodprøven, dersom man ikke får annen beskjed.

Vet at det er mange ulike erfaringer i forhold til oppfølging og info fra Riksen. Har selv bare gode opplevelser med Riksen og opplever at jeg har fått god oppfølging, og svar på de spørsmålene jeg har stilt:) Er man usikker på noe ring og spør! Ps, ble gravid på første IVF-forsøk, etter 4 år som prøver. Men det har ikke helt gått opp for meg, går liksom rundt og venter på mens...

Lykke til!

Skrevet

Hei, og gratulerer! Jeg hadde også prøverør, ble ferdig med crione på en tirsdag. Leverte urinprøve til legen fredag, og den var full av klumper... Så kom ut rester til meg ja.... Men de klarte likevel å finne ut at prøven var positiv :)

Skrevet

Det kom ut rester av crinone på meg også, jeg syntes det var ekkelt. Men det spiller ingen rolle når man har blitt gravid. smil

Vi har vært i Porsgrunn å tatt prøverør, og vi er veldig fornøyd.

Dette var vårt første forsøk. Vi satt inn egg 19 desember, så i dag er jeg 10+4 uker på vei. Klarer ikke å slappe av enda, er redd for å miste enda en gang. Mistet i uke 10 for 3 år siden, utrolig trist. Men man må jo bare være positive!!!!

Vi klarer dette jenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Rester er helt vanlig, så ikke bekymre deg!!

Men som noen andre her sa syns jeg det er veldig rart du skal slutte med crinone når du er gravid. Jeg er også gravid etter 2. icsi-forsøk, og skal bruke progesteronstøtte vertfall fram til tidlig UL i uke 7.

Ring og spør du, for sikkerhets skyld.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...