Gå til innhold

Spørsmål til dere som bor i Oslo:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke steder egner seg for små barn (2 og 4,5 år)? Leikeland e.l.? Koselige parker? Barnevennlige kafèer?

Skal til Oslo onsdag til søndag, jeg og ungene. Skal besøke søstera mi, og vi kommer til å farte litt rundt. Hun har ingen unger (enda), så det er dårlig med erfaringa på det området.

Men dere vet vel, tenker jeg? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på www.visitoslo.no, der er det en grei oversikt

Hilsen pøbern som har lånt kontoen til bente

Skrevet

på majorstua er det et lekeland. jeg aner ikke hvordan det skrives, men det vet sikkert noen andre her. det er fint der for småtassene. min liker seg ihvertfall godt der. skile og ballrom og div.

Skrevet

Vinterferie, ja. Gleder meg som en unge :-)

Skrevet

frognerparken! Der er det stoort lekeannlegg, kjempefint å grille pølser der. Vi elsker å være der med vår snuppe, 2.5 år

Skrevet

Lekeområdene i Sofienbergparken og Frognerparken er fine, og statuene i sistnevnte fascinerer gjerne. Lekeplassen inne i Pilestredet Park er fin. Akershus festning er gøy.

Mecca er antagelig byens mest barnevennlige kafe, men de fleste fremstår i grunn som ganske ok.

Skrevet

Tusen takk for innspill. Greit å ta med seg når man er førstereis (med barn på "slep", vel å merke).

Sånn bortsett fra det har også mor tenkt seg på shoppingrunde mens supertanta tar seg av turboene, kjekt å ordne det slik at alle blir fornøyde ;-).

Skrevet

Supertanta kan få passe så mye hun vil, men gutta skal være med til oss, altså!! *basta bom*

T. blir ikke fornøyd dersom hun må henge med deg og meg :P

Skrevet

*ler*

Du er klar over at når de to kavalerene kommer, blir det ikke mye fred i huset?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...