Gjest Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 samtidig som at han legger opp masker for meg til et rosa babyteppe:) Herlig med en litt sånn semigay fyr, som fulgte med i de timene jeg ikke gjorde!
Nanna:-D Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Så utrolig bra!! Syns jeg hadde sett kæll'n legge opp masker. Greit å drekke øl altså, men å legge opp masker tror jeg det er lurt for han å stå over.. hehe...
smuppemor Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Hehe...kuult bilde i hode d;) Hadde ikke vært min mann d....øla kanskje da, men ikke med strikketøyet;)
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 >smelt<. Så søtt....hehe. Synes jeg ser sambo legge opp masker for meg...hihih.
Krusemynthe Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Det er det beste jeg har lest her inne på lenge!! Hils!!
Makko med to små gutter Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Hehe, trodde det var et nytt syteinlegg fra noen som ikke likte at gubben drakk jeg.... Han hjelper meg gubben her og hvis jeg f.eks mister masker i strikketøyet, noe jeg ALDRI greier å fikse :-)
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 hehe...viser seg etter at jeg har strikket litt at dette må bli et sengeteppe istedet. Han var litt vel ivrig på maskelegginga, men nå har jeg ikke hjerte til å si ifra;) får bare strikke til krampa tar meg:D
Flippa m Frida Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Åååå, he he he, denne var søt! Så fint med menn som er tøffe nok til å kjenne på sine feminine sider, supersexy ikke sant? Har en sånn jeg også...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 denne var faktisk ganske søt ja. elsker myktøffe menn!
simba>>>3gutter Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 HIHIHIHIHIHIHIHIH.......... Både jeg og gubben fikk oss en god latter nå, ølen skulle han gjerne kunne ta men strikkinga ville han holdt seg unna, har ikke holdt i en strikkepinne siden barneskolen. Men du gav meg en ide til å ha noe å gjøre fremover, å strikke ett blått babyteppe.
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 mye kjærlighet i et hjemmelaget teppe ja, tiltross for at mitt blir fullt opp med små skjønnhetsfeil;)
2 fine små Skrevet 17. februar 2008 #12 Skrevet 17. februar 2008 Hahaha, saa morsomt!! Ser for meg konsentrasjonsblikket ja, og oeldrikking med blikket paa strikket.... Man skal ha blikk for de smaa nydelige oeyeblikkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå