Gå til innhold

lei meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk nettopp vite at blr en gravid før et år etter en fødsel øker sjangsen for prematur fødsel og krybbedød...dette er eg jo veldig redd for allerede og nå er sjangsene for det større enn ellers...vart gravid da jenta mi var 10 mnd...huff...noen som vet hvor mye større sjangsen er? vet at sjangsen for prematur fødsel øker med 40 prosent når en blir gravid innen 6 mnd etter fødsel...hadde eg bare visst dette hadde eg ventet noen mnd før vi planla nr 2....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke opplevd å bli gravid tidlig etter en fødsel siden dette er min første graviditet, men min mor ble gravid med meg bare 3 mnd etter fødsel og jeg ble ikke tidlig født og lever i beste velgående.. ikke ta sorgene på forskudd, og kos deg med graviditeten, dette går nok bra ska du se:)

Skrevet

Maa jo veie opp noe for deg at de har hverandre aa leke med ogsaa. Aa ha en storebror eller soster I klassen over paa skolen var veldig kult syntes vi. Hadde gjerne hatt to tett jeg. Saa faar den statistikken lyve eller snakke sant om hva den vil.

Skrevet

Hei maria isabell....jeg gikk i klassen med to stk som det var akkurat nesten et år mellom...og de lever i beste velgående.

Den ene venninna mi ble gravid når sønnen hennes var 10 mnd og hun minste er blitt år nå...går fortsatt strålende med dem...

Og så har vi Britney Spears som fikk to på ett år...og det ser nå ut som dem har det bra.....:)

Vet ikke noe om denne statistikken som du henviser til, men hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å glemme dette og fokusere heller på hvor gøy de kommer til å ha det når de blir så nær hverandre....

Ville ha to tette jeg også men måtte vente på samboeren min....hos oss blir det akkurat 2 år mellom barna...

Stor klem:)

Skrevet

har aldri hoert om dette foer, men ville bare si at du ikke maa bekymre deg. Ingen vits i aa ta sorgene paa forskudd. :) Jeg ble nok gravid naar foerstemann var ca 8 mnd.... men skal nok gaa bare godt alikevell! :) lykke til!!

Skrevet

Jeg har to tette der eldstemann var 6mnd da jeg ble gravid med yngstemann,og han kom 13dager over tiden!!! De er 5 og 4år nå,og jeg hørte aldri at det var noen fare for prematurfødsel... Dette går helt sikkert fint:) Lykke til!!

Skrevet

Har ingen kunnskap om dette jeg heller, men må bare fortelle deg at min svigerinne ble gravid 6 uker etter fødsel, og de er begge friske og kjempe gode venner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...