Gå til innhold

Noen andre som venter skuddårsbarn?


Tonje W

Anbefalte innlegg

Har termin 29 februar. Hadde jo vært litt artig å få barn da, men kanskje ikke for ungen. Da blir den bare 1 1/2 år når den begynner på skolen...hehe. Gjør maserier vondt eller er det bare sånn at man føler at noe skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter skuddårsbarn!

Har egentlig ikke så lyst til at han skal komme da, litt rart liksom.

Men mannen min synes det hadde vært skikkelig kult! Så vi får se ;)

Har ikke hatt maserier, bare masse kynnere... tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt maserier i 1 1/2 uke nå, og selv om det sikkert er forskjellig for alle kan jeg jo dele hvordan de oppleves for meg :)

 

For min del er de ikke direkte vonde, mer ubehagelige. Men man merker at de er MYE sterkere enn de vanlige kynnerne, dessuten kommer de med jevne mellomrom. For meg startet det med bare 2-3 stk i timen, men nå er de nede i hvert 5. min. De blir heller ikke noe vondere, selv om det holder på hele dagen.

Med kynnerne merket jeg bare at magen ble hard, men nå strammer det skikkelig! Akkurat som om jeg har mange bånd som strekker seg over magen fra ribbeina og hele veien ned til symfysen.

 

Håper det hjelper deg litt i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenore86 *FØDEKLAR*; Takk skal du ha. Tror nok at det er kynnere jeg har hatt, men jeg var våken i nesten hele natt fordi magen var knallhard og det var veldig mye bevegelse og ulming i magen. Tror kanskje det skjer noe snart! Vet ikke om jeg vil det da, deilig å slappe av hjemme også. Hehe. Hvor holder du til? Har du også termin 29. februar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Tonje W,

Når jeg har kynnere kjennes det veldig som menssmerter,

bare litt mer inntenst.. Og sånn som de sier over

:) er ikke så lett å vite hva som er hva nå på slutten! Jeg merker jeg bare går å kjenner etter "tegn" på at han vil ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har aldri hatt menssmerter jeg, så usikker på hvordan det er, men hørt det ikke er så behagelig. Jeg prøver å tenke på at det er lenge igjen, sånn at jeg ikke bare blir sittende å vente. Tror tiden går mye saktere da. Har ingen andre venner som er hjemme på dagtid, så prøver heller å få dagene til å gå på andre måter. Noen her som bor i Oslo og lyst til å gå på tur en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Jeg venter og skudd års barn.Vel min erfaring m mase rier er at de er vonde og kommer regelmessig for så å gå bort igjen.Kynnere er at magen blir utrolig hard men uten vondter.jeg har mange av de pr dag opp til 20 stk.Men er 3 gangs fødende å d har visst sitt å si:=).Jeg vil og føde nå hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...