Gå til innhold

Dere som har ikm rundt 20-23 feb.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere merket noen symptomer?

Har masse mens murringer,pleier ikke å ha det...

Veldig tørst...

Har hatt halsbrann 2 dager på rad (kan være tilfeldig..)

Kanskje jeg bare innbiler meg at jeg har symptomer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei:)jeg har ikm 21 feb.

har noen symptomer men er redd disse er bare innbildning:(

man går jo å kjenner etter hele tiden.

jeg er også veldig tørst, hele tiden mer enn jeg bruker.vet ikke om det er noe symptom jeg da.

ellers fryser jeg mye...

stikkinger på høyre siden, der eggstokken er(tror jeg da:)

veldig trøtt, klar, lite energi....

men....dette kan jo som sagt være ønsketenking:)

vet ikke når man begynner å kjenne antydning på at man kan være gravid...

har en sønn men det er 8 år siden sist, så jeg husker ikke slike ting....

ble litt langt det her, men artig å høre fra flere i samme situasjon:)

det blir spennende neste uke da, jeg krysser fingrene....

har du testet noe da??

Skrevet

hei.

Jeg har ikm den 20. Har helt sykt ømme pupper. Har aldri hatt så vondt i de noen gang og jeg har hatt mye ømme pupper!!! Ha også fått mye tydligere blodårer på puppene. Er også veldig sliten og trøtt. Håper det klaffet denne pp. Blir spennede å se på onsdag. Har bestilt meg sånne strimmeltester, er så lei av å bruke masse penger på cb digital tester.

Lykke til alle sammen :-)

Skrevet

Jeg har IKM 21...

Jeg har INGEN symtomer. Ingen sikre hvertfall. Jeg har veldig ømme og litt "tyngdefølelse" i puppene og litt "kribling" i livmoren. Og det har jeg stort sett hver mnd... Det som er LITT annerledes nå og som gjør at jeg er litt ekstra spent, er at jeg plutselig begynte å blø neseblod i går. Helt uten grunn... Det pleier jeg ikke gjøre. Jeg har også litt høyere BBT enn jeg har hatt de 3-4 mnd jeg har tempet. Testet i dag; negativ...

Skrevet

ikm 23.......

litt stikkinger nede i magen og litt øm rett over skambenet.....eller ikke noe,hååååper:)

Skrevet

Blør når jeg pusser tennene...hadde det sist jeg var gravid...vet ikke om det er et tegn?

Har ikke testet...gjør det 21 elv om ikm er 23....

redd for å bli skuffet...

Skrevet

Jeg har ikm 24, har hatt endel murringer og litt smerter i livmora, og jeg har aldri menssmerter og sånn til vanlig, men er redd det bare er innbildning...

Men jeg håper jo veldig det er en liten spire som har festet seg der nede denne pp:)

Håper det er en liten spire hos deg også!

Skrevet

Og da har mensmurringene kommet også, akkurat som normalt... :-S

Skrevet

hei

hvordan går det med dere jenter? noen som har testet enda? Lå 10tester å venta på meg når jeg kom hjem fra jobb i dag, så måtte bare prøve en. Er sånne billig-strimler for orker ikke bruke så utrolig mye penger mnd etter mnd på cb sine. Har ikm på onsdag, så til min store overraskelse kom det opp 2 streker, 1 sterk og 1 svak. Tenkte dette var feil siden det bare var 1time siden jeg sist var på do, så dro på trening. Da jeg omsider kom hjem var det 5timer siden jeg hadde vært på do så tenke ja, ja vi tar en test til. På den kom det også to streker. helt like som den første testen. Da er det vel bare å se om tante kommer eller ikke og håpe hu holder seg unna. har testa falsk positv i digitaltester før, så slipper ikke jubelen løs enda.

Skrevet

Gratulerer! I morgen tidlig er sikkert begge strekene sterkere om du prøver igjen! To dager til jeg kan teste... Har bare to tester på lager, så jeg får smøre meg med tålmodighet litt til :-)

Skrevet

Har IKM 24, men føler at tanta kommer, snopesyk å gretten så har jeg oppblåst mage, ja tegn på at jeg får uønsket besøk.

Ønsker at det snart må klaffe.

Skrevet

Jeg har IKM den 24, og siden soendag har jeg merket meg:

Svettetokter/ frysninger

Sterke murringer som kommer og gaar

Fet og uren hud

Oppblaast

Jeg virker ploesete i ansiktet, til og med soestra mi ser det paa meg! Hun synes det har skjedd noe i ansiktet mitt, en forandring! Og det kom i gaar...Tar det som et positivt tegn jeg :-)

Skrevet

Tror som vanlig at jeg ser symptomer som kanskje ikke betyr noe.. ømme pupper, hyppig vannlating, tørste (dette henger jo sammen med hyppig vannlating da), tar lett til tårene, og synes jeg la på meg fra søndag til nå rundt hoftene...(hehe)...kan være PMS men kan jo være klaff oxo...i tidligere svangerskap (som har endt i MA) har jeg blitt gravid i 2 pp så satser på det nå oxo....litt rart å tenke på men nå har vi faktisk holdt på i 1 år....tida flyr....har IKM lørdag 23.feb og tar en test fredag og søndag hvis ikke tr kommer....spent!

Skrevet

ikm er den 22, men på siden min på babyverden får jeg denne beskjeden:

I dag er det 20. februar, og du er på dag 29 av syklusen. Det er 12 dager siden eggløsningen, 8. februar, og 1 dager til en graviditetstest kan være positiv.

Da kan jeg jo teste i morgen! Hm... holder på å bytte jobb... kanskje ikke så praktisk å bli gravid nå... men men ... har jo tenkt at vi vil jo ha flere barn og det finnes alltid grunner for å vente... Er vi så heldige er vi HELDIGE! Krysser fingrene! ...men må vente helt til i morgen før jeg prøver da... såååå lenge...

:-)

Skrevet

Da har jeg testet positivt! (Ikm i morgen) Hadde det på følelsen på grunn av endret utflod med en spesiel lukt... som jeg kjente igjen... og det stemte gitt!

Skrevet

Gratulerer så mye, Lilje74!!!! :)

Skrevet

Har ikm i morgen jeg da ;-) Men er liiite sannsynlig at jeg er gravid dessverre :-S Har ikke funnet el denne pp`n, og ikke sett tegn til noe el.slim heller (men det har jeg aldri lett etter før).

Vært sammen med kjæresten kun en helg, så da begrenser jo mulighetene seg veldig ;)

Har ingen symptomer annet enn det vanlige som er før tr kommer.

Hvis ikke tr kommer i helgen så tester jeg vel på mandag eller tirsdag.

Gratulerer så mye til dere som testet positivt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...