:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 kan selvsakt gjøre lekser, men det byr meg i mot på en lørdagskveld. og i dag er det ordentlig kjedelig. vet ikke hvorfor. noen tips til underhodning?
Regnbuens barn™ . Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 hehe., ta deg en runde med hoppetauet på stuegulvet? Neida, hva med å sove? Hadde vært digg ja...=)
☆Monkey Business☆ Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 ...underhodning..hehehe, nå så jeg for meg mye rart. nei, huff nå begynner overtrøtthumoren å komme fram.....JEG skal hvertfall finne loppekassa nå...hihi....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2008 sove går ikke. klarer ikke det så tidlig. men krangle er jeg med på. om nesten hva som helst. :-)
*dum&deiLig*™ Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Pick the topic, jeg er klar! *bretter opp armene*
Tomine is my star Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Kjeder meg også...og av alle ting,skulle jeg ønske at jeg var på party i kveld!!! Har virkelig lyst å bare være brisen og prat tull& vas og være fjollete...hmm.. Hundre år siden sist(eller julebordet i midten av desember).....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå