Gå til innhold

jeg kjeder meg!


:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan selvsakt gjøre lekser, men det byr meg i mot på en lørdagskveld. og i dag er det ordentlig kjedelig. vet ikke hvorfor. noen tips til underhodning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe., ta deg en runde med hoppetauet på stuegulvet? Neida, hva med å sove? Hadde vært digg ja...=)

Skrevet

Krangle? Jeg er med;-p

Skrevet

...underhodning..hehehe, nå så jeg for meg mye rart. nei, huff nå begynner overtrøtthumoren å komme fram.....JEG skal hvertfall finne loppekassa nå...hihi....

Skrevet

sove går ikke. klarer ikke det så tidlig.

 

men krangle er jeg med på. om nesten hva som helst. :-)

Skrevet

Pick the topic, jeg er klar! *bretter opp armene*

Skrevet

Kjeder meg også...og av alle ting,skulle jeg ønske at jeg var på party i kveld!!!

Har virkelig lyst å bare være brisen og prat tull& vas og være fjollete...hmm..

Hundre år siden sist(eller julebordet i midten av desember).....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...