Plutseliten :) Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 De siste to døgnene har vært mildt sagt veldig vonde... En hals som er illrød,vond og hoven så det knapt renner drikke gjennom og paraceten må knuses i syltetøy Snakket med legevakten og de sa at det er et virus som går,mest sannsynlig en influensa light?! Ikke noe å komme dit for.... I tillegg har minstemann sovet 20 min idag...våknet med et hyl og skrek så tårene sprutet...tydelig vondt. Fikk ikke sove igjen,men har vært i fin form i kveld. Nå har han våknet hvert kvarter siden vi la han...samme hylingen. Ga han en stikkpille,hjelper ikke,smurt dentinox..hjelper ikke...han får jeksler,de to oppe har kommet frem,men nede er det to enormt store kuler som sikkert sprenger. Men han kan også være smittet av meg..og da skjønner jeg at han gråter for det har jeg gjort også. Jeg husker ikke fra forrige barn om tannfrembrudd...gjør det såååå vondt? Bråvåkner de og hylskriker ? For han virker ikke plaget når han er våken og oppe..Og hadde det ikke sånn på de andre tennene.... Nå får jeg få i meg kveldens smertestillendedose og krype i sengen...tror denne natten blir laaaaaang. God natt jenter,sove godt! Nattaklem
dritgrei hei hei! Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Ja tennene kan gjøre så vondt, og halsen kan gjøre så vondt. og du har snart Pm. :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Uff håper det "bare" er tenner for da går det over så fort de bryter igjennom:-) Men apropos legevakten..........følg med, for det går altså noe de kaller virus, men som viser seg å i flere tilfeller å faktisk være streptokokker.....og da føles det som om man har influensa x 10 altså ingen light versjon! Jeg har hatt begge deler, og må si at jeg av to onder foretrekker jeg influensa!!! Om det varer så få tatt en crp..... GOD BEDRING til liten og stor!!
Plutseliten :) Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2008 Fortsetter dette drar jeg på legevakten i morgen...tar en crp og streptest. Og kommer vel ut derfra med et par nye viruser Munnbind og desinfeksjonssprit er tingen å ha med ) Dritgrei....du har rosa svarpost
dritgrei hei hei! Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har tenkt på dere, og lurer på hvordan dere har det! Klem fra
♥Snulder Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Huffameg! Håper det er bedre med dere i dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå