Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 for jeg takker nei til jentelag:-) Fått to forespørsler før helgen om vi skulle finne på noe jentemoro, og takket nei!!!! Hva skjer? Er jeg blitt treig eller? Eller kan det rett og slett være at jeg synes det er aldeles nydelig å bare være hjemme og kose meg;-)) Og jeg var i byen og prøvde klær i dag (til en spesiell anledning;) og syntes de spilte ALTFOR høy musikk i butikken:-) Hmmmm........hva skjer`a???
dritgrei hei hei! Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 ha ha ha ha da har jeg vært overmoden i hundre år!
Plutseliten :) Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Det er deilig å bare være hjemme å slappe av og kose seg når det er helg Merker at det blir mer og mer tiltak å dra ut på sosiale settinger...men så koselig det er når man først kommer seg ut. Det kommer vel av at uken er hektisk,unger og jobb,møter og aktiviteter å følge opp. Det tror jeg også de som er yngre enn oss føler på. Høy musikk...bare den er ok å høre på så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå