Gå til innhold

Kort shorts til fest bruk..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tigths/ mønstret strømpebukse under?

Eller er det greit med tynne "usynlige" strømper?

 

har sett en del eksempler på fjortiser med det siste alternativet.

Ludderlook,er det første som slår meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men du er jo fan av ludderlook uansett..

Håpte på litt mer upartiske synspunkter.

Skrevet

Nei, du teller ikke.Og det at jeg ikke gidder å se ut som en hore, betyr ikke at jeg ikke har en bra kropp.

Skrevet

ja det er kjempe fint. spesiellt hvis man bruker støvletter til.

super sexy med ludderlook.. meeen.. det blir litt for mye dersom man har korte skjørt/shorts og utringa topp.. enten eller :P

Skrevet

Jeg pleier å bruke svart tynn strømpbukse under shortsen på fest.

Skrevet

Synes det er fint, såfremt man har kroppen til det, og man ikke i tillegg bruker en veldig utringet topp.

Skrevet

dersom du bruker helt sort strømpebuske under og shortsen er sort så ser bena dine lengre ut.. de fleste har godt av det... Ellers er solbrun strømpebukse fra laMote sikkelig stygt...

 

 

Skrevet

Hvis du har kroppen så er det kjempefint! Jeg synes "usynlig" strømpebukse er finest. Men ikke bruk en utringet topp med shortsene, det ser slutty ut, på en negativ måte;-)

Skrevet

Hvis man bruker "usynlig" strømpebukse kommer shortsen bedre frem og det blir derfor finere, syns nå jeg da.

Bruker man svart strømpebukse går det jo i et men shortsen, hvis den er svart da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...