Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 hvordan starter dere? når på dagen? hvor mye? hvilken grøt? blandes den med mme? hvor tykk? hvor mye mme på flaske ved siden av? uff mange spørsmål her gitt.. hjelp meg litt da;)
Sol + spire Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Bruker du mme eller ammer du da? Vi begynte med grøt da hun var 4 mndr og startet med bare noen skjeer. Så økte vi gradvis når vi så at hun tålte det. Hun er nå 6 1/2 mnd. Start gjerne rundt 11 tiden eller før, så har dere god tid på å se om magen tåler det.. Kjedelig å få det på natten liksom. Den skal ikke være tykk, prøv med veldig tynn, litt sånn som velling. Den grøten som gis fra 4 mnd blandes med mm eller mme. Mens den fra 6mnd er med vann. I hverfall de jeg bruker. Jeg gir jenta 100ml ved siden av. Kan være lurt å starte med maisgrøt, da denne er veldig mild. Vi brukte nestle sin. Bare å spørre det..
Karma! Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 gi på formiddagen for hvis den lille reagerer så er den grinete på dagen i stede for natta. bland det bløtt i begynnelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå