Gå til innhold

Positiv test idag :-)


adore

Anbefalte innlegg

Tok graviditets test idag, og den var POSITIV!!! Endelig! Har termin i slutten av oktober, og krysser fingrene for at det går bra disse første ukene... synes det stadig "stikker" nederst i magen og kan ikke huske det var slik sist....noen andre som har hatt det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stikkingen er livmora som vokser og utvider seg tror jeg, så tror nok du kan ta det helt med ro. Leser at det er mange som kjenner det på samme måte her inne, inkludert meg selv. Så egentlig er det vel et positivt tegn:) Det vokser og gror:) Gratulerer så masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!

 

Jeg hadde også mensmurringer, helt fra en uke før IKM, og til ca. en uke etter, så vil tro det er et bra tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg kjenner også mye stikkinger og mensmurringer. Kjennte det heller ikke sååå godt med de to første, men satser på at en kjenner både det ene og det andre mer i tredje svangerskap.Jeg har og termin i slutten av oktober :-) Terminberegningen her inne sier 30.okt, på babyverden sier beregningen 29.okt, og regner jeg 9 mnd.pluss syv dager blir det 28.okt. Vet ikke helt hvilken dato jeg skal forholde meg til jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...