Gå til innhold

dritgrei!!!

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare si deg en ting!

Du er tøff og du er tøffere enn du selv tror:-)

For du sier du blir skremt av tonen "der inne".......men det du blir er aller mest sint! Sint for at det faktisk finnes mennesker som er så trangsynte og lite empatiske at de ikke klarer å la barna komme først.....uansett om de er dine, mine eller våre......og det gjør deg til en helt i mine øyne! For du gir deg ikke selv om de er direkte ufine tilbake! Du viser en fighter og stayerevne som jeg synes er imponerende!!! Du fighter mot urettferdighet og det er tøft gjort!!!

Du er dagens helt!!!

Ville bare si deg det:-)

Digre klemmer fra meg til deg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... takk eller hva sier man... det er fint å vite at jeg ikke er helt på jordet i alle fall... eller at vi er fler som leker på samme jorde. Det er en koselig tanke, og der skal alle barn ha det godt!

Skrevet

Jeg har ikke klart å la den tråden ligge urørt i dag heller;-)

Skrevet

Slenger meg på denne jeg å.....Helt enig med attpåklatten..Du er en skikkelig fighter som ser galskapen der inne !!!!!!

Skrevet

Det er flere fora her, hvor det agerer utrolig umodne folk, særlig, når de kan trykke på anonym-knappen.

Det er bare å la være å legge ut innlegg i slike fora. Den konklusjonen har jeg kommet til i alle fall.

Mange feige og stygge innlegg. Noen ganger lurer jeg på om de folka bruker det som "punching ball" i forhold til å kvitte seg med egen frustrasjon!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...