Gå til innhold

Ingen kranglere her i kveld da? Hva med denne???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fY FAEN så jævlig smak du har, hockey!! Han så jo ut som en barnerumpe! Jævla pizzatryne!! Lurer på åssen du ser ut!

Skrevet

Men HockeyMamma da... Han der er jo bare barnerumpa!!!!! Nytter ikke det selv om han spiller hockey vettu

Skrevet

Men jeg er jo bare ei unghoppe selv ;)

Skrevet

Er nok enig med Turbotrollet der ja! ;)

HOT!!! ;)

Skrevet

jeg er som kranglere flest. Så jeg syns dere er skikkelig fordomsfulle. Har ikke sett linkene deres. Jeg er bare prinsipiellt ikke enig med NOE dere sier.

Og det er ikke jeg som er vrang..... Dere er skikkelig hengeRÆVER!

Kranglehuer....

NOT

Skrevet

Haha Lilo :) Godt du også liker Ola Rapace... for hvis ikke hadde du vel ikke lagt inn linken av han??????

Skrevet

faen a.. møkk ok skal finne link :P hold on:)

Skrevet

Han blir bare mer og mer hot jo eldre han blir

Skrevet

Disse elverumestjeiene altså... Haha! Han er jo ikke kjekk! Gamling uten hår!!!

Elverum i mitt hjerte :) Har bodd 3 år i Meierigården jeg :) Synd Alexis ikke er mer da :) Haha

Skrevet

Haha.. han er jo skikkelig mann.. slutt å sniff på smågutta..

:P

hehehee.. elverum er ja.. hmm hva skal man si :P elverum.. alexis takk gud for at det ikke er lengre. møkka sted. Bare vært der 3 ganger. Sykepleier eller lærer eller noe?

Skrevet

Er alexis lagt ned, ett av mine morsomst år var på elverum folkehøyskole og da hadde vi det mye gøy på alexis spesielt på tordager.

Skrevet

jupp det gikk konkurs. Styx har tatt over:) begynte gå dårlig da de bytta ut "dravisa" med betalingsterminal, stakkars studenter hadde ikke råd til mer:P hehehehe.. Men nå er jo ikke det beste stedet heller:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...