Gå til innhold

Tatovering og epidural....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninde som fødte for to år siden som regna med at hun ikke fikk epidural pga stor tatovering i korsryggen,og som fikk spørsmålet; hvorfor spurte du ikke om det av en sykepleier/jordmor etterpå...

Noen som vet konkret om det er en regel for sånt eller om det er individuelt...?

Har ikke noe på og ved ryggraden nederst på ryggen,men har et sett vinger som svinger ut nedover.De er plassert på hver side av rygg raden...ehh,store dekker hele ryggen for det da men ja,er ti cm ca det ikke er noe på i midten,mer 15 til 20 i korsryggen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før så ville de ikke ta epidural hvis en hadde tatovering i korsryggen fordi de trodde det at de tok med seg blekk inni ryggen, men nå så vet de det at det ikke gjør det, så det er ingen grunn til at du ikke skal få det ihvertfall! :)

Skrevet

jeg har selv en tatovering i korsryggen og spurte JD om dette gjorde at jeg ikke kunne få epidural hvis jeg ønsket dette. Fikk til svar at dette kom ann på legen som skulle sette det isåfall,men hun regnet med at det ikke var noe problem. Hun sa det var i ganske få tilfeller at man ikke kunne få det pga tatoveringen.

så etter det hun fortalte meg,så er det nok mest sansynlig at du kan få dette hvis du ønsker det=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...