Gå til innhold

jævla fitte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er sammen med en eldre mann. han har en datter på 19 som er satan selv.... han har 2 andre barn også som er rundt samme alder men er noe av de snilleste som finnes...

men hun på 19 og jeg kommer ikke så godt overrens.. må si at jeg er en del år yngre enn min samboer men eldre enn disse barna...

men jeg har prøvd alt for å være koslig å grei.. betlat frisører,gått på bowling, hentet og kjørt henne, lager god mat og kjøper inn snop og kos når hun har vært her.. men ingenting er bra nok...

når hun får nei en gang eller vi ikke kan det hun ønsker kan vi brenne i helvete. hun sa om jeg ble gravid skulle hun slå meg i magen og skubbe meg ned en trapp... men nå er jeg gravid og ting bare hoper seg opp.. vet ikke hva jeg skal gjøre...

jeg fikk beskjed av henne å skaffe meg psykologisk hjelp fordi jeg var sammen med en eldre mann og hadde sikkert behov for en farsfigur, men jeg trengte ikke ta hennes pappa.. hun sier hun hater tvillingene vi venter og hun er sjalu på de før de er født.... hun kaller meg også jævla fitte om jeg ikke gidd å krangle eller diskutere eller bryr meg om det hun sier... hun lager mye bråk når hun er på besøk her og smeller med dørene så tingen dette fra veggen og knuser.. ting jeg har fått i gaver osv.... det går og ut over sønnen min på 3 år når hun er så sint og lager så mye bråk.. men nå er jeg lei.... lei av at tingene mine blir ødelagt. lei av å bli kalt jævla fitte. lei av å gfå beskjed om at jeg kan brenne i helvete.. hun gjør dette med moren og faren og. men de har vel lettere for å tilgi og feie det under teppe ettersom det er deres datter.. men jeg aksepterer ikke slik oppførsel mot meg. og sambo sier han er skuffet over henne men kan ikke gjøre noe.. men hun ødelegger livet mitt.. er redd for de barna som kommer.. at hun skal skade de i sinne eller noe... uff.. nei.. måtte klage litt.. sambo sier bare at han ikke kan gjøre noe å hipser på skuldrene.. hun får kjeft og beskjed om at slik aksepterer vi ikke.. ,men etter 5 min er alt ok og glemt å går som normalt.. får liksom ingen konsekvens noe hun sier eller gjør.. blir gal

uff jaja nok klaging.. god natt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun bør faktisk ikke få komme på besøk, eller bo hjemme når hun oppfører seg sånn. Hun er 19 år, hun er voksen nok til å forstå det. Dette er jo helt horribelt.

Skrevet

Ganske enig, så bør vel hun og foreldrene kanskje gå i noe familie terapi for at de skal forstå hverandre så hun slutter "missbruke" foreldrene sine slik.

De har gjort sitt valg og hun må jo bare akseptere at de ikke kommer til å bli sammen igjen så det er bare unødvendig av henne å holde på slik.

Hadde vært noe annet om hun var 13, men 19... Herregud, hun er jo voksen kvinne.

Høres ut som mye innestengt aggresjon og frustrasjon i denne unge damen.

Skrevet

Unnskyld meg, men hadde stesønnen min på 18 oppført seg sånn så hadde han fått klar beskjed om at hvis han ikke har tenkt å være en positiv del av familien så fikk han finne seg et annet sted å bo. Spurte mannen min om dette og han var helt enig. Hun hadde nok hatt veldig godt av å prøve seg litt på egenhånd. Se hvordan det er ute i verden.

Skrevet

Hun reagerer som mange andre (også eldre) barn som opplever det samme som henne. Pappa finner en ny dame som er yngre, og dermed blir det mye agresjon og irritasjon. Det som er trist er at hun får en slags aksept på at dette er ok. Og det er uakseptabelt!

Det er jo ikke du som har problemer, men henne - og det må foreldrene gripe tak i. Mulig det er andre ting som ligger bak, men du må slutte å gi henne noe, ikke lage kos og slikt - og gi klar og tydelig beskjed om at i dette hjemmet oppfører man seg skikkelig. Men far må støtte deg i dette og gi de samme beskjedene!

Lykke til:)

Skrevet

HEI HI HER..

hun har ikke tørd å komme på besøk til oss etter hun skjelte meg ut sist. men hun snakker med faren på tlf og griner og lurer på om han ikke er glad i henne lengre... å han sier at han er glad i henne men at han er skuffet over henne.. og at om ting skal fungrer her i huset må hun også være med på å bidra med ting i fellesskap...

men etter en lang samtale med henne kom det fram at hun ikke er sjalu på disse babyene som kommer, men hun er sjalu på MEG.....

hun mener jeg tar for mye av farens oppmerksomhet og han bruker for mye tid på meg.... han er rett og slett for opptatt av meg mener hun...

men herre min hatt.. jeg er da samboeren hans.. er det ikke naturlig at han bruker tid på meg?? at han bryr seg om meg??

men hun syntes jeg har tatt hennes plass.. men det har da jeg aldeles ikke. jeg har tatt moren sin plass... men hun ser det ikke sånn..

hun vil ha pappen sin for seg selv.. sier hun vil gjøre ting med han alene.. finne på noe vekke fra huset her jeg er.. og når han spør henne hva hun vil finne på evt så vet hun ikke.. hun vil bare ha han alene vekke fra meg og huset.. hun vil rett og slett at jeg ikke skal eksistere..

syntes jo at det trist at hun ser på meg som en rival.. men hva kan jeg gjøre..??? han har jo andre barn som ikke er missfornøy og som han bruker tid på alene. de går turer og de er ute i hagen eller løen å jobber og bruker tid sammen. de klager aldri.. men hun skal ha han med seg vekk. vekk fra meg.. så jeg skal føle meg uvell og tilsidesatt.. og hun gjør det bevist...

vet ikke hva jeg skal gjøre... jeg vil vi skal ha det kjekt og kose oss som en familie.. ikke gå rundt å se på hverandre som rivaler å ønske hverandre vekk.. men ALT hun ønsker er meg vekk..

min samboer støtter meg og forstår min frustrasjon.og han sier at hun må akseptere slik ting er i dag ellers får hun holde seg vekke...

men er jo ikke det jeg vil.. vil at vi skal ha det kjekt sammen... :S:S:S:S

Skrevet

Oi, det hadde ikke slått meg en gang, at hun så på DEG som rival.

Er det mange år mellom henne og deg?

Det er jo mange grunner til at du "trenger" pappaen hennes mye nå, du er gravid og føler deg sårbar, og JA! dere er sammboere.

Hun har helt sikkert andre interesser enn sine yngre søsken.

Vet jeg fremdeles liker å dra på kjøretur med min pappa bare for å diskutere ting, hverdags ting, ting som betyr noe for meg.

Kan dere ikke, vedsidenav at hun kanskje får litt ekstra pappa tid, be henne komme opp med noe du og hun kan gjøre sammen som kasnkje kunne være litt spennende og hyggelig.

La hun finne på noe lissom?

Skrevet

HEI HI HER...

det er 8 år mellom oss.... og jeg forstår hun trenger tid med pappaen sin og det får hun også..... men når hun sover hele dagen og er våken hele natten så begrenser det seg hva vi kan finne på..

jeg har tatt henne med på bowling, til frisøren, vi har gått på kino vi har vært på ferie.. men ingenting av det er godt nok når vi ikke kan det hun vil akkurat når hun vil det... vi har det kjempe kjekt når vi alle er blide og fornøyde.. men det er så skjelden hun er fornøyd. alltid noe eller noen hun er sur på og da går det ut over alt og alle..

men å vite at hun hater meg og ønsker meg vekk er ikke lett for verken samboer eller meg... er rådløs... mener selv at jenten sliter psykisk og trenger help, men hjelper ikke når hun ikke hører på noe eller noen..

og for å få oppmerksomhet kan hun sende melding om at kanskje hun hopper fra 5 etasje... alt for å få oppmerksomhet.. når jeg ble gravid gikk det noen uker så kom hun og sa hun var gravid også.. men et par uker etter mye snakk og lite gjort viste det seg at hun hadde "mistet". men VET at hun løy. hun var aldri gravid for snakket med kollegaer som hadde vært på fest med henne og de sa hun drakk i den perioden hun skulle vært gravid... men men.. lite jeg kan gjøre.. men er fortvilet. lite kjekt å ha det slik. ikke kejkt for noen..

Skrevet

Du har min fulle sympati her....

Hun er 19 år og så godt som voksen (ihvertfall i form av alder) - la henne flytte ut hjemmefra....! Er hun student? Hjelp henne å finne en studenthybel der hun kan styre sitt eget liv. Om det så er om å gjøre; spons henne delvis økonomisk slik at hun kan bo alene (far selvsagt, ikke fra din lommebok).

Det må vel være den beste løsningen for dere alle? Da kan far og datter tilbringe litt tid sammen når det passer for begge, og dere slipper å ha henne boende oppå dere med en slik oppførsel.

Klarer du å få gjennomslag med et slikt forslag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...