trekløvermor Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Mitt tantebarn fyller 20år og jeg skal gi henne en gave til ca 500.- Noen tips??? Lørdagsklem
Pittamitta Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Gavekort synes jeg e rbest,feks på en favoritt klesbutikk,bohus/skeidar OL, ' viss ikke en korg med vin7peneglass og noe godt oppi...
trekløvermor Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2008 TAKK!!! Det var en god ide.... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå