Gå til innhold

Vanskelig hormonbombe jeg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer har en kompis på "besøk", han kompisen bor et annet sted og er her for ca. 2 uker og hjelper samboeren min med noe arbeid som han skal ha utført på huset, dette får han kompisen betalt for. Arbeidskompisen bor ute i campingvognen som står i hagen. Nå har det seg slik at jeg ikke ser samboeren min mer, jeg sitter alene hver kveld, gjør alt alene, han kommer inn og henter mat til de og de spiser ute i campingvognen. Det blir ikke så mye jobbing heller. De drikker hver kveld/ettermiddag (samboer blir ikke full, kanskje bare 1 eller 2 kvelder). Vi har 2 barn fra før og det blir jo slik at samboer ikke er her hele dagen, jeg gjør alt med hus og barn. Forrige helg var de ute på byen, noe jeg ikke var så glad for, fordi fødselen kan sette i gang når som helst siden jeg bare har noen dager til termin. Håper bare de ikke skal ut denne helgen også...

 

Føler meg bare som en vanskelig kjerring som er sur for dette. Har ikke sagt noe til samboeren min om dette. Bare nå i kveld ble jeg så lei, ungene var så "vanskelige", de sitter ute i vognen og drikker og koser seg, mens jeg er her inne alene. Burde kanskje unne de det, men nå har jo denne kompisen vært her i 8 dager, kan hende han blir i 14 dager til, skal jeg sitte alene her så lenge og bare lage mat til de?

 

Forbannede mannfolk! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei d syns jeg rett å slett ikke du er.... Er helt vilt syns jeg,at di ikke kan klare å holde seg edrue,når di vet at man snart skal føde... Jeg er også så forbanna på samboer til tider at jeg holder på å sprekke,så han får så ørene flakrer... Han har ikke vært hjemme nå på mange helger,og han er langt vekk i helga også,og jeg har 12 dager igjen,men nå er d siste helga han reiser vekk da,å godt er d... Hadde han reist på byen å drukke,eller drukke i d hele tatt,hadde e eksplodert... Så e skynner godt at du blir sinna.... Si hva du mener til han... Di mannfolka tror di kan gjøre akuratt hva di vil til tider GRRRRRR...

Skrevet

Synes faktisk det er merkelig at du ikke reagerer sterkere enn du gjør, jeg! Helt utrolig at det går an å oppføre seg på den måten som han gjør. Hvis han sitter å super og drikker stort sett hver kveld, og faktisk prioriterer det fremfor deg og barna, har han faktisk et problem. Fortell han hvor skapet skal stå, og be han om å bli voksen! Beklager ordlyden min, men jeg kjenner at det du forteller provoserer meg...! Lykke til i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...