Gå til innhold

DUM ettermiddag.. som ble bra!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt å spiste middag i dag da jeg kjente det renne mellom beina,

var vann i hele soffaen.. Fikk selvfølgelig helt angst, d var helt forferdelig!! (er i uke 17) Ble henta av ambulansen å inn på ahus i en fart, aldrig vært så trist i hele mitt liv.. MEN alt var i orden med den lille, merkelig nok var det en xtra "pose" dær inne med noe veske i som hadde lekket. Er helt utslitt nå, mest psykisk tror jeg!

 

Å vi skal ha en liten gutt, som for øyeblikket er frisk å rask;););)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri hørt om. Så godt at det gikk bra, ikke rart du er sliten etter den sånn opplevelse!

Skrevet

Slik hadde jeg det i første svangerskap :) Trodde også at det var vannet som gikk, og ble stresset fordi det var litt tidlig. Men det var også noe de kalte "vaginalt vann" eller noe slikt.

Godt at alt sto bra til, og gratulerer med den lille gutten i magen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...