Gjest Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Aner ikke hva det er, men han våkner opptil 5 ganger om natten..Han sitter bare i sengen sin og legger seg ned igjen, men vet ikke hvorfor han har blitt så urolig..Begynte egentlig siden han begynte å sove med lyset på..Han sov alltid med lampen av før..Han drømmer jo litt, men han har ikke hatt mareritt hver gang..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Mini har startet sånn han og.. Våkner gjerne rundt 4 tiden og må inn og legge han igjen.. Nå har han kommet ned i stuen igjen minst 10 ganger.. trøttere og trøttere for hver gang.. Håper han sovner snart.. =)
Pittamitta Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Viss du kjøper et slikt lys som du plugger i stikk kontakte.det gir bare litt lys.vet selv at jeg sover mye dårligere viss det står på et skarpt lys..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Men kan dere ikke prøve og ha lyset av igjen da?? Eller vil han ha det på?? Mini må ha det bekkmørkt på rommet...
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Nei han tør ikke, så tydelig han er litt redd. Hvis jeg skrur det av, våkner han med engang og skrur det på igjen. Tydelig at han sover litt på anker
IgglePiggle Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 anker? heter ikke det ank?eller er det jeg som er helt ut i natta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå