Gå til innhold

dra på ferie med venninne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en venninne som har spurt meg om å bli med på en liten tur til sommeren når knotten er ca 6 mnd. det er snakk om kanskje 3 overnattinger. nevner dette for mamma og bestemor, og de mener jeg er helt utrolig teit som overhodet vurderer å dra på ferie uten guttungen og typen...

det som er saken, er at typen ikke vil dra noe sted i år, han syns knotten er for liten til sommeren og vil heller være sammen med han hjemme mens jeg drar på tur. han syns det er helt greit at jeg drar. jeg har foreslått en tur til Køben for oss pluss knotten, men det vil han ikke. skjønner ikke at mamma skal være så negativ til det, det er snakk om max 4 dager, og jeg ammer ikke så mating er ikke noe problem.

hva hadde dere gjort? det skal være sagt at jeg ikke ville dratt dersom ikke typen hadde syns det var helt i orden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde reist :-)

med god samvittighet

Skrevet

reiste på ferie 4 dager med min kjære da gullet var 10 mnd...gledet meg,men på dag to savnet eg henne noe vanvittig...4 dager er lenge å være uten gullet...samtidig som en ferie kan gjøre deg godt...men klarer du å være borte så lenge trur eg ungen ikke har vondt av det så lenge ungen har noen hos seg som den har tillit til...mammaer og bestemødre skal alltid bestemme og styre når barnebarn og oldebarn kommer...min mor kan finne på å ringe meg for å si at eg må huske å kle på ungen når eg skal ut????? ellers e de flinke å kritisere viss ikke barneoppdragelsen/passingen er helt lik det de ville gjort selv...en gang når eg skulle skifte bleie på gullet,stod min mor over meg for å se at eg gjorde det riktig, hun mente vannet på kluten eg vasket rompa med var litt for kaldt,så da sa hun at eg misshandlet ungen...min mor er ekstrem til å blande seg og hu glemmer at datteren hennar er voksen,ikke alltid like lett å være mamma når alle de andre mammaene i familien skal blande seg i absolutt alt....

Skrevet

Dra på tur, det har sikkert både barn og far godt av og ikke minst du! Dra på tur og kos deg! det er jo kun 4 dager av maaaaaange:-)

Skrevet

Jeg ville ha reist iallefall :-)

Dro selv på jentetur da lillegutt var 6 mnd. Det gikk helt fint, og selv om jeg såklart savnet han syntes jeg det var godt å komme litt bort med venninner. Ekstra stas å komme tilbake da vet du - og lillegutt hadde hatt det supert!

God tur!

Skrevet

Jeg ville ikke dratt uten mann og barn...

men vist du vil dra så drar du vel? behøver ikke høre på mamma nå lenger :)

Skrevet

Jeg hadde aldri reist på ferie alene når lillemann var 6 mnd, hadde ikke gjort det nå heller (han er snart 1 år nå). Jeg hadde rett og slett ikke orket å reise i fra han, selv bare for noen dager, ikke ennå. Det betyr IKKE at jeg mener du gjør noe galt, så lenge pappan er hjemme med han så går nok det helt fint.

Skrevet

syns du skal dra jeg =) kos deg masse masse.

det er nok bra for dere alle tre ;)

Skrevet

takker for svar! jeg har ennå ikke bestemt meg. vil jo gjerne dra med typen og knotten, men typen har som nevnt ikke noe stort behov for ferie i år. vil heller vente til neste sommer eller no.

så får jo se hva det blir til, bestiller uansett ikke noen tur riktig ennå. men har forferdelig lyst til å reise, syns ikke det blir noen ordentlig sommer(ferie.. nåja ikke i år.. hehe), uten å få reist et sted! litt synd at ikke typen mener det samme, men fikk nå ihvertfall lurt han med på sydentur i fjor:P

Skrevet

vi skal til egypt når gutten vår er 11mnd.. skal være borte i 14 dager..han skal være hos tanten sin og besteforeldra sine. . eg ville dratt vis eg var deg... vis du klarer å være borte fra han da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...