Gå til innhold

Hvor lenge varer en eggløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde selv den bare varte 1 dag eller 2, men nå har eg oppdaget at eg har fått det 2 ganger på 1 uke... Kan det stemme, eller kan det være noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde også at egget bare var "tilgjengelig" en dag..

Skrevet

Men e d mulig å få eggløsning 2 ganger på 1 uke??

Skrevet

I teorien kan man vel løsne på flere egg i løpet en en syklus. Men vanlig er det vel neppe (tror jeg da).

Skrevet

Hvordan vet du at du har hatt to eggløsninger på en uke?

Skrevet

Ja, fullt mulig. Ofte det som skjer når folk får toegga tvillinger.

Skrevet

Ja, men da slippes vel eggene samtidig!? Etter hva jeg forstår så mener hun at hun har to eggløsninger i løpet av en uke, men ikke samtidig??

Skrevet

Riktig det, at jeg tror jeg har fått det 2 ganger på 1 uke... Første gang på søndag eller mandag, og så fikk eg det igjen i dag...tror jeg.. Hadde masse seigt, blankt slim... Men kan det også bety noe annet enn eggløsning??

Skrevet

masse seigt, blankt slim er ikke ensbetydende med en eggløsning.. Trodde du hadde tatt el tester jeg siden du spurte...

Skrevet

Ja, de vil komme tettere enn det som er beskrevet her.

Skrevet

Tror neppe du har hatt eggløsning med så langte mellomrom. Ta en titt på ønskebarn sine sider så finner du ut hvordan du kan teste om det er det riktige slimet.

Skrevet

Trenger ikke ta en test for å finne ut det... Er jo derfor eg spør, om det kan være noe annet?

Eg ble nemlig gravid forrige gang på en slik "eggløsning" som jeg har nå, derfor eg spør... Vil ikke risikere noe en gang til...

Skrevet

Kanskje derfor du burde ta en test;o) Ta en titt på det jeg har skrevet lenger opp her.

Skrevet

Men en av de kan jo være eggløsning da... får se om eg klare å finne ut en syklus da... Tok ut p-staven i midten av januar, så ting har vært litt merkelig siden da...

Skrevet

milk, toeggede tvillinger kan faktisk bli befruktet på forskjellige dager og i enda skjeldnere tilfeller av to forskjellige fedre :-)

Skrevet

Er det sant? Trodde det var bare hos katter, jeg;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...