Gå til innhold

SØSTERN HADDE LAGD BABY SHOWER FOR MEG:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud. Jeg er i sjokk enda. Skulle i middag hos søs, trodde jeg. Men når jeg kom dit skjønte jeg virkelig ingenting. Det va rjo masse av mine venner der. Også hang det store bokstaver i taket der det sto baby shower og rosa ballonger og masse gaver. Fikk helt sjokk jeg. Dette hadde hun planlagt og styret med i ukesvis. Og jeg har ikke skjønt noe av det. Hadde ikke den minste anelse:) Koldtbord og greier. Er helt i sjokk enda. Så ikke en gang at to av mine beste venner satt i sofaen der. Hihi. Søstern min er snill altså. Fikk såå masse fine gaver også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå så koselig da=)snill søster du har..gøy med overraskelser=)skulle ønske noen kunne gjør sånn for meg hehe...

Skrevet

Du får hinte litt til venner og bekjente da, vet du:) Første gang noen har holdt en overaskelsesfest for meg. Og det var litt av en overraskelse også:)

Skrevet

så heldig du er...har alltid ønsket meg en søster...men at hun laget så mye arbeid for din skyld,da er hun virkelig en god og snill søster:) ka gaver fikk du da?

Skrevet

ja tror nesten jg må d hehe..skal nok få luftet d litt=)har fire søstre så kansje ei av de tar hintet hvertfall hehe=)

Skrevet

ja, hun er snill. Glad jeg har søsken. Jeg fikk klær, leker, brystpumpe, sengetøy, krabbeteppe, stelleprodukter, babyvugge med himmel og fyne og alt det der oppi, sånn til og uro til og henge over sengen, bamse med sånn hjerte lyd og smukker med navnet til babyen (Mille), sutte klut med bamsehode, sånn eske med stempelpute til og ta avtrykk av fot og hånd. Er helt overveldende dette altså:)

Skrevet

åå så heldig du er:)

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde venner:o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...