Gå til innhold

uff, tror jeg er ferdig med forholdet vårt jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare så dumt at han har vist alle disse negative sidene nå rett etter fødsel.(har ei jente på snart 4 mnd)

har sett noen av dem før men det blir bare verre. han slår ikke eller er slem på noen måte, men oppfører seg mer og mer som en drittunge og så er han 'uforsiktig' med jenta vår.tror hun tåler alt mulig av akrobatikk f.eks. og sier jeg ifra blir han forbanna.

så nå går vi bare rundt her og er sure -ond sirkel. jeg klarer såvidt å være hyggelig.det er jo ganske vanskelig å komme seg ut av dette når man først er så langt 'nede'. ikke får jeg tatt en prat med han siden vi bor hos foreldra mine pga oppussing av leilighet.

uff, at jeg skulle gjøre dette mot dattera mi da...*gråter*

men, om det så blir slutt her, så er min verste frykt det at jeg må sende fra meg dattera i jula, påsken, helger etc

det kommer til å knuse hjertet mitt..jeg vet ærlig talt ikke om jeg klarer å 'se' at hun også trenger pappaen sin..

måtte bare skrive

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.. uff, trist å lese..

jeg har ei venninne som fikk barn og etter det klikka det totalt for mannen.. rakket ned på henne, kalte henne stygge ting... osv.. det var rett før hun pakket tinga sine og dro..

Men så etterhvert begynte det å snu... Ho har i senere tid ment på at han led av fødselsdepresjoner, menn kan også få dette.. Snakk med helsesøster til babyen din.. Idag er jenta 8 mnd, og det har blitt mye bedre..

lykke til..

Skrevet

Vil bare si at å bo sammen med foreldre/svigerforeldre kan virkelig få et hvilket som helst bra forhold til å rakne i sømmene. Jeg og sambo hr verdens beste forhold og vi elsker hverandre over alt på denne jord, men da vi var nødt å flytte hjem til hans foreldre for en kort stund var dette veldig tøft for forholdet vårt. Vi ble lett irriterte, jeg var i et utrolig dårlig humør, småting gikk oss på nervene. Ja det var bare driiiiit!

Da vi flyttet igjen var alt tilbake til normalen og vi unnskyldte oss for hvordan vi hadde oppført oss og lovet hverandre på tro og ære at ALDRI mer om vi skal bo med våre foreldre igjen! Heldigvis fikk vi kjøpt drømmehuset så nå bor vi på en fantastisk plass og har det bedre enn noensinne med våre to barn.

Disse to var også med på flyttelasset til svigermor og til og med de forandret oppførsel og ble to helt andre jenter da vi flyttet.

Mitt råd: Flytt ut for dere selv! Har dere mulighet å leie en plass mens dere pusser opp huset så gjør det! Kom dere ut så skal du se at forholdet deres nok blir bedre.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...