Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har tenkt å overraske sambo når han kommer hjem fra jobb etterpå med litt romantik. Føler det er litt lite av det og at jeg tar litt lite initiativ på grunn av at jeg er litt sjenert. Så nå er det min tur til å ta initiativ til en kveld med full pakke føler jeg. Barnefri så har i grunn alle muligheter. Så langt har jeg kommet på egenhånd; Favorittmiddagen hans, levende lys, ren seng og soverom med levende lys, jeg er nydusja og velfrisert;-) Men..... Det jeg synes mangler er en sms jeg kan sende mens han er på jobb. Litt småfrekk som sier litt om hva han har i vente kanskje uten å sette han helt ut av spill siden han absolutt ikke er vant til sånn fra min side - hvertfall ikke etter at vi ble sammen... Men den kan liksom ikke være for frekk heller siden jeg blir så sjenert da!! Noen som har noen ideer om hva som kunne passe seg? Takknemlig for hjelp jeg nå altså:-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Hva med å skrive at du har nettopp dusja og frisert deg, og at du venter på ham? Det setter jo tankene igang uten at det er for voldsomt ;-) Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå