Mockanin Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Noen her som har sagt opp en jobb i prøvetiden? Hvordan fungerte tingene på jobben din etter at du sa opp? Jeg har 6 mnd. prøvetid og 14 dagers oppsigelsestid fra den dagen jeg sier opp. Etter 3 uker i jobben vet jeg at jeg ikke vil være her, jeg trives ikke og reagerer veldig på en god del ting her. Kunne skrivd masse om det men da hadde dere bare sovnet. Har i dag snakket med svigerfar som tidligere i mange år drev eget firma med mange ansatte og etter det var dagligleder i et annet passe stort firma. Han fikk hakeslepp og ba meg om å finne noe annet så fort som mulig. Jeg er litt redd for at den dagen jeg sier at jeg vil slutte så er "helvette" løs. Ser for meg at jeg blir kastet på døren tvert. Overhørte en kommentar ang. en annen som er nyansatt. Han var det bare å kvitte seg med med en gang lissom.
Turid Laila Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Jeg sa opp jobb i prøvetiden en gang. Hadde som du fjorten dager oppsigelsestid. Sjefen skjønte ikke helt hvorfor jeg sluttet og håpet jeg ville ombestemme meg, for de ville ha en med litt kompetanse. Jaja tenkte jeg, kanskje lurt å ikke legge an på de ansatte da! Gikk fint de to ukene jeg jobbet der, men merket at sjefen og ass. butikksjef snakket om meg bak ryggen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå