Mamma jei Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Hvor gamle var de? Hvorfor ble det gjort? Hadde de nytte av det? Jenta mi har vært fokjøla nesten kontinuerlig siden hun ble født. Eller, fra ca 4 mnd og utover. Opphold på bare noen få uker, så på'n igjen. Tett, hoster, vondt i halsen osv. Siden hun bare er ett år, sier legene at jeg bare må forvente det. Skal bygge immunforsvar osv. Jeg skjønner den, men at hun skal være syk HELE tiden er vel ikke normalt?? Huff, stakkars jenta mi. Noen netter får hun ikke sove heller. Håper på svar.
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Min datter fjernet mandlene sist sommer.Da var hun 4 år gammel. Hennes største problem var at hun sov veldig dårlig om natten,var veldig tett og hadde lange pustestopp.Hun hadde også mye vondt i ørene pga.veske i mellomøret og store polypper,i tillegg til store mandler. Hun har blitt et helt "nytt"barn etter operasjonen.Sover rolig og godt hele natten og er ikke syk i det hele tatt. Om legen deres mener at det ikke er mandlene som er skyld i din datter sine problemer, kan jeg trøste deg med at min eldste datter var syk stort sett hele sitt første leveår. Hun hadde konstant feber,forkjølelse og ørebetennelsene stod i kø.Legen vår da sa også at hun måtte bygge opp immunforsvaret og at barn som var mye syke som små ofte fikk et sterkt immunforsvar.Det stemte i hvert fall for henne.I dag er hun 16 år og har stort sett ikke vært syk siden hun begynte på skolen! Jeg tror også at de helst ikke fjerner mandler på så små barn som 1 åringer uten at det er absolutt nødvendig.Det fikk i hvert fall vi beskjed om hos spesialist.Det er en forholdsvis stor operasjon. Lykke til uansett:-) Syke barn er slitsomt og man synes så fryktelig synd på dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå