Gå til innhold

Noen som har krangla så mye at samboern bare stakk av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har min gjort...har vært borte siden halv åtte....Ca ett kvarter etter at vi var feridge å krangle rulla han røyk og gikk ut. jeg kom ut like etterpå og da var han borte....og han er enda ikke kommet hjem.

hvordan er samboern din når h*n kommer hjem? ber om unnskyldning eller bare går å legger seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, aldri krangla så mye og håper vi slipper det. Men vi kan diskutere da =))

Skrevet

Wææææ vi skværer alltid opp før vi går å legger oss.

X-en gikk bare å la seg. Grunnen til at det ble slutt det.

Enn din ?

Skrevet

Hadde din vært min, så er han ute og pilser og kommer ikke hjem før etter 03.00. Og da går han rett i seng, og "ser" ikke at du ligger våken. Og når du står opp før ham og lager frokost dagen etter og roper "maten er klar" (og planlegger å prate ut), så kommer han når du er ferdig å spise... og sier ikke et ord om noen ting..

Skrevet

Ehh.. samboern stikker aldri. Det er jeg som gjør det. Jeg kommer tilbake når tankene har kjølt seg ned og jeg har fått litt fred til å tenke over hva jeg mener om saken. Det er ikke så enkelt å bo sammen med en som har edelt metall i munnen konstant!

Jeg kommer hjem og er blid. For da er jeg liksom ferdig med saken. Jeg trenger ikke kjeft, for jeg er voksen og vet når jeg har gjort noe galt. Men jeg ber om unnskyldning om jeg har kommet til at jeg haddde feil.

Samboeren min er derimot rasende når jeg komemr tilbake, og det hjelper ikke noe...

Skrevet

Han har nok bare en time out ja og får klarnet hodet sitt... har skjedd både med samboer og meg det ..... Nei krangler ikke videre da for når man får tenk over ting så er det vel egentlig ikke så stort alikevel?!

Skrevet

Ja. Og da blir jeg bare enda mer sint.Time-out kan være bra, men da er det en fordel å være enige om å ta en liten pause, ikke bare gå. :)

Skrevet

Nei aldri! Det er en så vanvittig barnslig ting å gjøre. Min mor gjorde dette da vi var små og gjør det ennå. Var forferdelig for meg og min søster når hun ble så sint på pappa eller oss at hun bare stakk! Har preget oss langt inn i oppveksten og mine barn skal IKKE oppleve dette.

Skrevet

Jo,men liksom...han har aldri gjort det før....

bilen er borte så han har kjørt....og jeg tror han er dratt til kusina si...og typen hennes...og han er fæl med å sitte å prate om oss til henne og samboern hennes....og det irriterer meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...