Mockanin Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Har nå hatt den nye jobben i 3 uker, begynner på den 4.uka på mandag. Jeg har de siste to ukene fått kjempe problemer med å gå og stå på beina, spesiellt ett bein som er ille. Tygger smertestillende som sukkertøy enkelte dager. Om det ikke blir bedre neste uke, må jeg komme meg til legen. Men hva om legen vil sykemelde meg, vil jeg få penger for de dagene jeg er sykemeldt?
Mockanin Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 Takk for svar. Viste at jeg ikke kunne bruke sykemelding. Men var veldig usikker på dette med sykemelding.
~sjiraff~ Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 For at arbeidsgiver skal dekke sykepenger må du ha arbeidet der i 4 uker. Men om du kommer rett fra annen jobb (opphold på mindre enn to uker) så dekker nav sykepengene dine.
Mockanin Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2008 Kom rett fra annen jobb ja. Sluttet en fredag der og mandag begynte jeg der jeg er nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå