Gå til innhold

Hodepine i hele dag......ingenting hjelper...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært syk/forkjøla siden onsdag, og i dag har bihulene virkelig begynt også. Er så snørrete og tett at jeg har hatt konstant hodepine i hele dag. Blir snart gal! Bruker nesespray, og det gjør jo at jeg hvertfall får puste, men smertestillende fungerer tydeligvis ikke på hodepinen. Er det noen som har noen råd? Får jo ikke sove heller.....

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

drikk masse masse vann =)

Skrevet

Drikk vann, drikk vann, drikk vann, og legg deg nedpå. Selv om du ikke får sove. Og dropp tv/data/lesing noen timer.

Skrevet

Drikke masse vann!! Og har du prøvd å kombinere smertestillende? Har jeg skikkelig vondt i hodet må jeg ta en ibux og en paracet sammen. Ble anbefalt det på apoteket mot spenningshodepine, og det funka for meg.

God bedring =)

Skrevet

Jeg er dårlig til å drikke vann, selv om jeg vet jeg burde. Men ikke TV eller data? Da kan jeg jo bare gå og legge meg da.....hehe. Neida, jeg vet jeg ikke burde sitte foran data. Skal faktisk ut og gå en liten tur med mannen min etterpå. Må ut og få litt luft. Har sittet innestengt i 4 dager. Kjeeeeeder meg!

Skrevet

gå på helsekost,Det gjorede veninna mi,skal si det ble futt på sakene.Fikk noen kapsler og noen dråper,så det anbefaler jeg...8har ikke prøvd selv da men9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...