Gjest Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har vært syk/forkjøla siden onsdag, og i dag har bihulene virkelig begynt også. Er så snørrete og tett at jeg har hatt konstant hodepine i hele dag. Blir snart gal! Bruker nesespray, og det gjør jo at jeg hvertfall får puste, men smertestillende fungerer tydeligvis ikke på hodepinen. Er det noen som har noen råd? Får jo ikke sove heller.....
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 drikk masse masse vann =)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Drikk vann, drikk vann, drikk vann, og legg deg nedpå. Selv om du ikke får sove. Og dropp tv/data/lesing noen timer.
3xmamma Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Drikke masse vann!! Og har du prøvd å kombinere smertestillende? Har jeg skikkelig vondt i hodet må jeg ta en ibux og en paracet sammen. Ble anbefalt det på apoteket mot spenningshodepine, og det funka for meg. God bedring =)
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Jeg er dårlig til å drikke vann, selv om jeg vet jeg burde. Men ikke TV eller data? Da kan jeg jo bare gå og legge meg da.....hehe. Neida, jeg vet jeg ikke burde sitte foran data. Skal faktisk ut og gå en liten tur med mannen min etterpå. Må ut og få litt luft. Har sittet innestengt i 4 dager. Kjeeeeeder meg!
Pittamitta Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 gå på helsekost,Det gjorede veninna mi,skal si det ble futt på sakene.Fikk noen kapsler og noen dråper,så det anbefaler jeg...8har ikke prøvd selv da men9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå