Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei lita frøken som frem til nå har vore kjempelett å legge. Nå på slutten har hun tilogmed sovet hele natta.

Men den siste uka har hun plutseli begynt å tulle, vi legger henne i halv 8-8 tia og hun sovner fint. Men i 9 tia våkner hun til igjenn, og da skriker hun. Ingen ting nytter. Må ta henne opp og kose, og vi må inn og ut inn og ut til henne hele tia. Etter 1-2 timer sovner hun igjenn, men sover ganske urolig hele natta. Vet jeg ikke bør ta henne opp, gjør det ikke med en gang, men etter stund blir hun helt hysterisk, og da må jeg ta henne opp stakkers. Noen som har gode tips om hvordan vi skal kome oss ut av denne onde rutinen?

Hun er 6 mnd, og jeg syntes ferber er alt for tidlig å begynne med nå.

Det som gjør alt ekstra dumt er at det er som oftest kun mamma som er god nok, . Pappa har prøvd sitt beste og dette gjør det litt vansklig for meg om jeg skal noe på kveldene.

Gode tips tas imot med stooooor takk =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...