phantomet Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 phantomet har fått mage!!! Plutselig over natten kom den for to dager siden...og er nå tydelig for alle og enhver. Om to uker skal jeg på den store ul for å se ordentlig på disse to hybelboerne som tydelig har klort seg fast der inne... legen trodde forrige gang at det var minst en jente som gjemte seg der inne, nr to var umulig å se...men det er fremdeles på gjettestadiet siden de er så små, og ikke vil vise seg frem ordentlig.
dritgrei hei hei! Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 ååååååååååååååååååååååååååå jeg syns det er så stas!!!!!!!!!!!!!!!! hurra hurra hurra!!!! Også skvetter jeg litt hver gang jeg ser sånne tospann rundtomkring ;-))
Karomamma Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Koooselig, phantomet!! Håper at formen er littegranne bedre. Og tenk hvis det er en eller to små rosa inni hulen denne gangen
Plutseliten :) Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Så moro! Håper ogå at formen er bedre Vi må prøve å få til treff en dag.....trenger igjen årboka,fikk en etterlysning på facebook jeg må sjekke opp litt nærmere Moro med jente/r....tenk om det da! Også jeg som har verdens skjønneste små kåper og kjoler. De er nesten ikke brukt og er arvet etter eldstemanns tvillingkusiner,så dobbelt opp. De kan du låne vettu Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Så deilig å endelig se resultater av en tøff tid! Tenk nå er det to ordentlige små mennesker som svømmer rundt der inne! Og tenk om de er rosa da:-)) Håper formen din stiger og at du kan få nyte resten av svangerskapet istedetfor å kjempe en kamp hver eneste dag!
Maud Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Jeg gleder meg til å se magen din! Du lurte jo på om den kunne komme plutselig og det kunne den visst. Det er selvfølgelig morsomt hvis det er to gutter der inne, men enda morsommere hvis det er minst en jente :-D
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Magen måtte jo komme så du kan vise den frem i nye klær :0) Hadde det vært meg hadde nok alle sett det i uke 6.... Er imponert over at du ikke har fått mage før,med hele to astronauter der inne;0) Spennende da med en liten rosa en,kanskje to også... Lykke til på ul !!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Ååååååååååååååååå så hyggelig! Ja, sånn går det når man ikke følger med... Dette var gode og fine nyheter fæntis!
♥Snulder Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Så morsomt! Nå er ikke jeg så veldig klarsynt ;=) Men jeg tror du får en av hver jeg;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå