1stor1liten =) Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 etter 3 netter nå med minimalt med søvn pga. syk baby og litt ekstra stress med storesøster som innimellom trasser kjenner jeg at det er vondt i magen, stikker på en måte.. er det mulig å reagere sånn på stress eller ?
elinmamma Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Jeg får hvertfall vondt i magen og diare av stress og av å være utslitt.
minami Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Helt sikkert, det setter seg ofte i magen når du stresser. Hvis det ikke går over ville jeg likevel kontaktet lege for å utelukke andre ting.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 har akkurat sånn jeg også... stikker på en måte i magen og jeg får løs mage i tillegg... legen mente dette var magekatarr... forårsaket av stress og av å være sliten over en god periode..
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Helt normalt. Mange får luftplager av stress, andre får mer magesyre av det. Ta i bruk besteforeldre, tanter og onkler om du kan. Det har du igjen for senere. (ellers er samarin og pepsid veldig kjekt, men de kurerer jo ikke det egentlige problemet, som er aaalt for mye å henge fingrene i) Slitsomme greier, men lykke til hvertfall:)
1stor1liten =) Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2008 takker for mange svar.. mini er 7 uker så han sender jeg ikke bort for barnepass ennå men storesøster sover hos farmor og mormor innimellom og går i bhg. før har jeg fått skikkelig hodepine av stress men ikke nå. før jeg fikk noen av barna mine gikk jeg på medsiner for magen, husker ikke navnet på de. produserer for mye magesyre. hjalp heller ikke på nå at godjjenta og halvsøsteren ikke har sovna ennå *rive seg i håret*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå