snene Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Har nettopp satt sammen vogna vi har kjøpt.. men skal ikke det være mulig å ha håndtaket både forover og bakover? Er verdens korteste bruksanvisning som følger med. Nå blir håndtaket bak kalesja..og det er jo litt upraktisk når vi skal ha softbag i først..
Kakebakesøte Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Joda, det skal det. Du må ta tak i et par hendler på midten av selve håndtaket/styret, dra de opp og vipp hele håndtaket/styret over på andre siden. Om du skjønte det... eh. Det skal si klikk når det festes.
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Får jeg spørre hvor mye du ga for ny vogn og hva som fulgte med? Jeg har tenkt å kjøpe brukt Mistral, og er litt redd for å bli lurt på pris i forhold til hva man kan regne med skal følge vogna. Håper du kan hjelpe meg?!
tea26 Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Jeg kjøpte min i går og klønet med det samme:)det er to litt store plastikk-dingser på hver av stengene.Dra de opp og vipp den:)
snene Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2008 Tror det blei ca. 7500, med vogn, softbag og stelleveske. (inkl regntrekk, om man tar bort bagen er det en komplett sportsvogn med fotpose, også er der sånn "kurv" under) Med hardbag hadde den vært 500 dyrere tror jeg.. For 2008-modell
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Akurat denne skal jeg til barnas hus å kjøpe på Onsdag 20/3 Det er 50% avslag på den med softbag, og betaler kun 3650,- (ord pris - vogn 5999,- softbag 1299,-) Nå er jeg glad jeg ventet med å kjøpe vogn )
Nanna:-D Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Sjekk ut her.. http://www.teutonia.de/fileadmin/download/manuals-2008/7643_mistral_08.pdf Bruksanvisninga til teutonia mistral...
snene Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2008 Takk for hjelp! Hjelper å finne rett plast-ting å dra i.. Litt bittert med den til 3500 på barnas hus, men antar at det er fjorårets modell som de selger ut..?
Hilde_85 Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 glai2små og en gutt i magen: Jeg kjøpte fjorårets modell (altså 2007) og til sammen ble det 5100, da var det stelleveske til 600kr som ikke var på salg, softbag, regntrekk, fottrekk. Hmmm...det var vel alt, om jeg husker riktig. Så en brukt vogn ville jeg nok ikke gitt så alt alt for mye for. Lykke til i kjøpet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå