MamiMaribel Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Hihi, jeg er nettopp ferdig med å steke browniemuffins, og har satt på tevann. Gleder meg som en unge til muffins og te:-)) De er farlig gode!
hit og dit Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Forstår godt at du vart kvalm eg. Både brownies og muffins er kraftige saker, eg klarer ikkje mykje av nokon av dei, ein kombinasjon hadde tatt knekken på meg
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Men de var gode - for all del! Men neste gang blir det litt mindre sukker og steking litt lenger slik at jeg slipper å spise dem med skje... ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå