Gå til innhold

He he, ser eksen min på svenske Grand Prix...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Melodi nr. 5, han spiller gitar i bandet Rongedal, tvillinger med røde jakker. Litt moro da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare smiler og smiler, han er i kamera hele tiden når de filmer fra green room :) Det blir spennende å se om de går videre...

Skrevet

jeg ser på opptak av klassefesten HA HA H HA HA HA

for jeg er 80 år

Skrevet

Ser på dem nå ;)

Moro da...prikk like...

Men sangprestasjonene tror jeg ikke jeg skal uttale meg om..hehe....og litt sånn brødrene Gibb look alike :)

Skrevet

Hæ, da burde du vel heller sett på Hjartet på rette staden....

Skrevet

hvem av dem er det da??? de vant jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Litt spesielt ja, har aldri hørt det bandet før. Eksen min er ikke rødjakketvilling altså, det er han mørke gitaristen som sto til venstre foran.

Skrevet

GET-boksen lenge leve!

Skrevet

Med hatt eller ute?

Skrevet

Med hatt? Neeei, mørkt halvkort rufsete hår, ringer i ørene, sort bukse og vest og rød gitar.

Han sto til venstre foran på scenen begge gangene de spilte.

Skrevet

da så jeg ham bare litt sånn bak der, fin fyr, gratla med eks som vant en delfinale i melodifetsivalen.... når skal vi være med da karo? lager du låta???

Skrevet

Hææ....nå skjønner jeg ikkeno...og sambo svitsja til Dorte :( Men siden jeg er syyyyk og hes og masse vondt i halsen så skal jeg ikke ut å røyke...så når han går neste gang skal jeg rappe kontrollen å svitsje tilbake :)))))

Skrevet

Har tydeligvis gått glipp av noe stort her!!! Eksen til Karo og greier da:-))

Hva skjedde da?

Får jeg se ham ved en senere anledning eller???

Fortell fortell!

Skrevet

Æsj... jeg er vel en tanke... (eller 14) for seint ute til å få tatt ham i øyesyn nå vel.....

Skrevet

De kommer på TV i svenske finalen (aner ikke når det er, men....)

He he, de slo Carola i hvert fall. Må vøre litt pinlig for en gammel rocker. Jeg har sabla lyst til å mobbe, men tror jeg skal la det ligge. Har ikke snakket med fyren på over 10 år :)

De som dauer av nysgjerrighet nå, kan gå på www.rongedal.se

Se fårrsempel under "Bilder" eller "Bandet". Eksen min er den eneste av dem som har hår. Hi hi, moro!!

Skrevet

-og når du gjer oss så nyskjerrig så måtte iallefall eg inn å kike litt... ikkje so vanskelig å finne han egentlig heller. Var liksom ingen andre med hår der.........hi-hi.

men gratulere med eks i finalen!

Skrevet

Jeg hadde aldri kommet på å se Grand Prix, uansett hvilket i land det ble arrangert. Unntaket måtte selvfølgelig være om jeg hadde en eks som opptrådte :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...