Holy mamma 3 Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Hvilken vogn har dere tenkt å kjøpe? Eg har en på 16 mnd mår minste mann kommer....
J og A mammaen Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Hei Vi får 24 mnd mellom våre to. Og jeg har kjøpt GT Safari dobbelvogn. Super lett å kjøre, kan anbefales! Kjøpte med softbag til den minste babyen. Lykke til med valget av vogn og resten av svangerskapet
❀Alle gode ting er 3❀ Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Blir knappe 15 mnd mellom mine. Størstemann skal i barnehage, så en dobbeldoning frister liiiite. Har tenkt litt på denne Phil & Ted sport eller vibe... Eller bare å kjøpe ei simo kombi med søskensete eller ståbrett+ ei "paraply"trille som størstemann kan ha på lengre turer i helgene/ferier o.l. Vanskelig å bestemme seg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå