Gå til innhold

Til dere med 2 tette ( ang vogn )


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vogn har dere tenkt å kjøpe?

Eg har en på 16 mnd mår minste mann kommer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

 

Vi får 24 mnd mellom våre to. Og jeg har kjøpt GT Safari dobbelvogn. Super lett å kjøre, kan anbefales! Kjøpte med softbag til den minste babyen.

Lykke til med valget av vogn og resten av svangerskapet

 

Skrevet

Blir knappe 15 mnd mellom mine. Størstemann skal i barnehage, så en dobbeldoning frister liiiite. Har tenkt litt på denne Phil & Ted sport eller vibe... Eller bare å kjøpe ei simo kombi med søskensete eller ståbrett+ ei "paraply"trille som størstemann kan ha på lengre turer i helgene/ferier o.l. Vanskelig å bestemme seg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...