Gå til innhold

Herregud så arrogant han der Hugo i Farmen er....

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Sjangsen til Christian er like stor som snøball i helvete."

*rister på hodet*

Jaja, han har hvertfall troen på seg selv, og vinner nok og altså, men MÅ han si det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja han er irriterende selvsikker. Hadde bare vært så kult om kristian hadde slått han idag...vi får se hva det blir til:-)

Skrevet

Heia Chr, heia Chr! Hugo velger sikkert bryting.

Skrevet

Hugo blir fremstilt slik på tv,men i virkeligheten så er han en koselig bromlebasse,som liker antikviteter og gamle hus veldig godt;-))))). Jeg håper virkelig at han vinner jeg da,for han blir i såfall en verdig vinner. Irriterer meg grønn over disse eplekjekke damene som er der,de fortjener å bli stemt hjem fort.........!!! Også hun Ingunn der da,som gjemte karven. Bare fordi at hun ikke unte Amir en finalekniv,d synes jeg er et svik som ikke fortjener tilgivelse............

Skrevet

han christian er jo ikke bedre han da, som har spist egg fra dag 1, og gjør så lite jobb han kan.

Er jo greit at det er mannfolk der som gidder å jobbe, så derfor synes jeg det er ok at Hugo vinner... men klart, han er kvalmt selvgod på tv.

Skrevet

Har sans for Hugo jeg, håper han vinner hele greia. Han er rett fram og arbeidsom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...