☆twinkle twinkle Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 vet ikke helt når jeg har ikm..syklusen min er ikke helt stabil. Vet også at jeg antakelig produserer hcg sent også så jeg tviler på at jeg får pos. Har fire billigstrimler igjen... Noen flere som skal teste i morgen? Har et symptom og det er at jeg fryser hele tiden..I natt holdt jeg på å fryse meg i hel samtidig som at jeg var kok varm ..(veldig vanskelig å forklare) Husker jeg frøs så jeg rista i forrige svngskap...og det var ikke ikke kaldt da og heller ikke nå...håper det er et reelt symptom.. Har dere symptomer?
*gullungen med okt spire* Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 hei du jeg har ikm til mandag skal til legen til tirsdag så da tester jeg der viss ikke tanta har kommet innen da jeg også fryser har mye murringer å ubehag i underlivet akkurat som det strekker seg har såre bryster å halsbrann å store blodårer!!!men vet ikke vi ikke tenke på det for jeg blir vel skuffa igjen tenker jeg meg
*gullungen med okt spire* Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 hei ☆twinkle twinkle har du testet i dag da???klem fra meg håper det går bra for deg jeg har ikm i morra jeg fortsatt ingen tegn til tanta så håper ho holder seg langt vekk
☆twinkle twinkle Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2008 hei, jeg har testet pos på billigstrimmel i dag.. meen jeg føler på hele meg at tr kommer likevel...tror nok det gjør dett snart...huff...lykke til du iallefall!!
akicha Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Gratulerer med positiv test! Du er gravid! Tenk glad-tanker, det tror jeg er bra for det aller meste :-) Også du, det er jo helt vanlig at det kjennes ut som TR kommer når man er nygravid. Dette går nok bra :-)
*gullungen med okt spire* Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 gratulerer da er du gravid bare tenkt positiv å slå deg løs har ikm i morra jeg men skal ikke teste før tirsdag...gruer meg
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Gratulerer så mye!! Du er nok gravid ja!
☆twinkle twinkle Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2008 Tusen takk for gratulasjoner (selv om jeg føler det er i tidligstelaget) Blir varm over hele meg..Åh som jeg har ventet på at gratulasjonene var til meg... : )
♥Cherrypie♥ Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 hei! du testet pos med billigstrimmel ja:o) Gratulerer!!! jeg gjorde det samma rett før helgen men streken var så svak så svak så jeg tør ikke helt å stole på den egentlig-. var din lett synlig eller måtte du se godt på den? )
☆twinkle twinkle Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. februar 2008 tok en test på tirsdag og den var neg men på denne kunne jeg se streken ja..den var lyserosa..ikke sterk som kontrollstreken,men den var der tydelig..men stoler du på billigtestene ? Eller er det streken og øynene dine du ikke stoler på? Er veldig i tvil om jeg skal stole på detteher..det er jo for godt til å være sant...
♥Cherrypie♥ Skrevet 17. februar 2008 #12 Skrevet 17. februar 2008 du har de samma sympt som meg,jeg fryser og er varm og nesten kaldsvetter heletida! hehe:o) hmm.. altså jeg vet ikke, hadde stolt på testen om streken var godt synlig som din! men min var så svak at det kan jo være falskt utslag,testene er så billige å mange har fått falske pos svar osv,men kan j komme av fortidlig testing osv! men tror du kan stole på testen din jeg:) ) Er det lenge siden du hadde siste mens da? Jeg mener jeg har ikm idag men teste igår morgen var super svak så gidder ikke teste idag igjen..har inntrykk av at mange tester lenge over ikm og får svakt resultat!men cb stoler jeg mere på da skal ta en sånn om jeg får sterkere pos resultat på billigstrimelen:o) men tror nok du er gravid ja:) )
☆twinkle twinkle Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 17. februar 2008 Jeg hadde sist mens 20.01. så det er vel fire uker siden nå? off,jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...livredd og samtidig litt håpefull.. redd for at tr kommer igjen...jeg skal teste igjen i morgen og på tirsdag og onsdag siden jeg har 3 billigstrimler igjen....så hvis alle de mot all forventing er pos så skal jeg juble ...og kjøpe en ny g.test...en dyyr en...hehe...det er så herlig å lese ordet gravid på testen!! Jeg tror du kommer til å få mer og mer tydelig svar etter som tiden går det dobler seg jo annen hver dag? eller tredje? jeg vet ikke...gleder meg til å lese mer om hvordan det går med deg!! kan du ikke skrive hvis du tester i morgen? " oppdatering fra Bella" Skal jeg forandre bruker opplysningene mine tro? til gravid? ....litt tidlig...
♥Cherrypie♥ Skrevet 17. februar 2008 #14 Skrevet 17. februar 2008 Hehe! det hadde jeg å, 20 januar!) Man tør jo liksom ikke slippe gleden ut helt for det er så rart at en strek kan forandre hele livet! hehe, men tror nok du kan slå deg til ro med at du er gravid! Siden du så streken godt:) Åsså er det jo 4 uker siden du hadde mensen så det bør jo stemme! Ja hehe du kan jo bytte nick!er lov det! skal gjøre det samma jeg oxo men har ikke turt enda!;o) Får håpe det nå vil jeg vite sikkert! ja hvg'et dobles hvert 1,5'te døgn! Da skulle den slå ut godt i mårgen! Men skal prøve å vente noen dager med å teste! Skal si fra her nå jeg finner det ut! Tenk om jeg er gravid da, da får vi samme termin dato alt!hvertfall mens termin da! 29oktober tror jeg det var!hehe:) arti:o) har du vært gravid før?
☆twinkle twinkle Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 17. februar 2008 Nei, tør ikke slippe gleden ut nei...bobler litt inni meg nå ja..men jeg tør ikke kjenne på det... jeg skal vertfall få inn oversikt over hvilke uke jeg er i på min side:) tenk det er bare 36 uker igjen eller noe sånt, tenker på at mnd går så fort..i sommer har vi en mage : ) jeg har ei jente på snart to år som trenger å bli store søster hun er veldig opptatt av babyer .. Du da? ¨Håper du er gravid så tar vi følge inn på 1tri!
♥Cherrypie♥ Skrevet 17. februar 2008 #16 Skrevet 17. februar 2008 ja det hadde vært hyggelig:o) ja mnd flyr avgårde!-jeg har en datter på ett år! så dette var ikke planlagt hehe:) men er sååå spent nå! tiden vil vise! skriver til deg her når jeg har testa! nå er det ut på trilletur! klem til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå