Gå til innhold

Spiser dere alltid lørdagsmiddag med barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker liksom på kosematen på kvelden :)

Husker det fra jeg var liten at vi satt sammen forann tven og spise deilig mat på lørdager :)

Prøver å føre det videre på mine barn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss hadde vi kosekveld med litt karameller og chips på fredagen, og hjemmelaget pizza på lørdagen. Dette satte vi stor pris på, og helt frem til vi var store har vi alltid passet på å være hjemme for å få med oss dette... om vi skulle på byen eller fest, så har vi dratt etterpå isåfal :) Kommer til å videreføre det til mine barn. Akkurat nå har vi kosestund med mini (litt over 2 år) om lørdagene. Da får han være opp en halvtime-time lengre, så får han enten litt chips eller litt kjeks i en skål. I kveld koste vi oss foran AFV, som han syntes er så moro :)

Ang spørsmålet..hehe, om vi har biff og slikt, så venter vi til mini har lagt seg, men det skjer sånn ca en gang i året.. så, ja, han spiser så og si alltid sammen med oss!

Skrevet

ja så lenge han er her så. i dag spiste jeg og småtten (15 måneder) ost og kjeks.. hhihi han var så søt og SÅ fornøyd :-)

Skrevet

Jepp, koser oss foran tv'en og gomler mat hele bunten=)

Skrevet

Nei, ikke enda. Vi begynte med eldsta, men det ble så mye pes med minsten som aldri sov og bare gråt på kveldene, så vi kuttet det ut. Tenkte på det i dag om jeg skulle begynne igjen, nå er hun 2 år og 2 mnd, men minsten på 10 mnd må nok vente enda litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...