Januar-nurk Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Nå har vi bestemt oss att vi vil ha barn nr 3. Har 2 gutter, en på snart 3 og en på 1,5 og vi synes det er perfekt med en til nå. Håper jo litt på en jente, men sykesöstrene sa att det er litt större risk at det blir samme kjönn (altså gutt) når en har to eller flere av samme kjönn.? Blir kjempe bra med en gutt til, er ikke det, men har en to gutter så håper en jo på en jente og motsatt. Håper å få i januar men vi får se hvor lett det tar seg :-).. Lykke til alle dere andre som pröver.!!
tingeling87 Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 det blir spennende. vi skal også bli prøvere snart. regner med at det blir i mars/april for å få i januar. vi får også se hvor lang tid det tar. er litt spent nå ja. håper det klaffer fort=) er en ganske utålmodig person. hihi
glød Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Blir ikke det i desember da, hvis dere lager det i mars/april?
Mamman til M&E Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Vi blir også prøvere i mars, på nr 2 :-) Håper det går kjappere enn sist (1 1/2 år)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Hei, vi er ganske på samme spor vi da, jeg har da 2 jenter, ei på 3 og ei på 1,5år:) Blir også veldig overasket om det plutselig skal bli gutt nå. Men det viktigste er jo å få en liten baby til:)
Januar-nurk Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2008 Ja vi er på samme spor kan en si :-). Gleder meg til å få en til. Perfekt med to tett av samme kjönn. De får det så utrolig morro sammen under oppveksten. Jente og gutt har det jo morro også, men når man blir litt större er jo intressene som regel mere forskjellige.
Januar-nurk Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2008 Fra 26 mars og framover blir det antagelig i januar om an går fullt ut, 40 uker.
tingeling87 Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 ok. jeg var litt usikker på når vi skulle begynne å prøve, for vi vil gjerne ha på nyåret. ikke at det er så viktig at babyen kommer på nyåret, men det hadde vært fint=) men det tar sikkert noen pp før det klaffer også.
Veslesnuppa Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Hei:) Vi prøver også på barn nr 3:) Men mine to gutter er store da.10 og 15 år.Har prøvd på tredjemann i ca 2 år..Men håper inderlig at det skal klaffe i mars,for da får jeg en nydelig julegave;)
Cillepille Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 Heisann så gøy å høre det er flere som skal prøve i mars hehe, har ei jente på 10 og en gutt på 7, mista i MA nå i januar så håper det klaffer bedre neste gang. Er selv 34 år.
Shiny84 Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 vi tenkte oxo på å begynne å prøve i slutten av mars, evt april, slik at baby kommer på nyåret, evt våren har to.. en på 3,5 år og ei på 2 år. men vet bare ikke om jeg kommer til å strekke til liksom...hva tenker dere andre om fra 2 til 3?
ca lykkelig Skrevet 17. februar 2008 #12 Skrevet 17. februar 2008 Hei hei:) Her er vi også startet forsiktig med prøvingen på nr 3. Har to gutter på snart 5 og 8 år, og selv er jeg snart 37:/ Ønsker nr 3 tidlig på nyåret, men får se hva som hender. Føler at jeg ikke har alt for god tid på meg nå. Den aller største årsaken til at jeg ønsker nr tre, er for guttene sin skyld. Selv har jeg vokst opp i en søskenflokk på 4, og synes at søsken er kjekt! Tror i grunnen at det ikke blir så ekstremt stor forskjell på å ha 2 eller 3 barn. Noen med erfaringer? Hilsen
godiva med 3 gull Skrevet 17. februar 2008 #13 Skrevet 17. februar 2008 Prøver også på nr 3.. Har ei jente som blir 4 i mars og ei som blir 1 i mars... får se om jeg ikke kan få nr 3 også i mars..:=) Er totalt babysyk enda jeg forsåvidt nesten har baby ennå.. he he. "godt" jeg begynte såpass sent, var 29 da jeg fikk min først.. eller er det fare for at det hadde blitt mange her...
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 17. februar 2008 #14 Skrevet 17. februar 2008 Hei.. Vi prøver også på nr 3.. Holdt på i ca ett år nå.. Så ting kan ta tid.. De to første klaffet det med på 1pp og 3pp.. Så er veeeldig utålmodig nå.. Sikker derfor det tar tid.. Har forresten to gutter på 4 og 20mnd.. Har et lite håp om ei jente... Men det viktigste er jo at alt går bra... (Har veldig likt nick som en annen her så jeg..) Når har dere IKM forresten? jeg har 28.02..
Cillepille Skrevet 18. februar 2008 #15 Skrevet 18. februar 2008 Har kanskje ikm 3 mars hvis jeg er i rute, men får se hvordan det går da;-)
Shiny84 Skrevet 18. februar 2008 #16 Skrevet 18. februar 2008 til nr3?? rimlig likt nick ja.....he, he hvor er du fra egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå