Gjest Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Vi skal til finland denne uka. Noe spes man må få med seg når man er der? Noen som har reisetips å dele med meg sånn på tampen?
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Vi var der i sommer..er sikkert helt andre aktiviteter om vinteren..Vi var i mummi land...Så var vi i Helsinki på tivoli... Ellers var vi mye på spa hotellet der vi bodde..badet og spiste og koste oss...' God tur i allefall!!!
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Takk for det Jeg må jobbe, men får jo litt fri også da, men pappan og poden skal på sånn hundesledetur og kose seg med noe akegreier og sånt i nærheten av der vi skal bo. Men kunne jo vært greit å gjøre noe annet enn sånne vinterting vi like gjerne kunne gjort i Norge da *klø seg i hodet*
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Det spørs jo helt hvor i Finland dere skal.
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Meg og geografi, det snakk om en by som heter jyvaskyla som ligger fire timer fra helsinki med tog. Vi får også litt tid i Helsinki.
Tally Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Mumitrollene "bor" vel i Finland - aner ikke hvor og heller ikke om de er "ute" om vinteren, he, he. Sjekk på nettet hvilke utstillinger som er i Helsinki mens dere er der. Ellers: Sauna, sauna, sauna ;-)
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Sauna, det er sant. Jeg elsker den deilige varmen :-D Det er sikkert sauna der vi skal bo. Hmm...tåler småttiser sauna tro? Jeg får spørre "kollegaene" mine derover om barna deres fikk lov da de var på samme alder som poden.
Tally Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Hvor gammel er poden da? Vi var i sauna fra vi kunne gå og så lenge det ikke er for varmt så går det fint å ha barn med. De kan være på gulvet/nederste benk :-)
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 Gutten er så vidt året, og han går nesten :-D Vi tester, nederste benk og passe på at han ikke blir for varm. Det burde vi klare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå