ragna Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 jeg hadde gledet meg. tanken på deg holdt meg oppe. det sitret i meg, timene tikket avsted. øyeblikket var kommet. jeg holdt deg i handa, jeg kysset deg med øynene, tok meg god tid til kjærtegning av den slanke kroppen din. kledde av deg lag for lag. du nærmet deg munnen min. jeg stoppet opp, begynte å nøle, kikket nærmere. det kunne ikke være sant? DET VAR ET HÅR I PEANØTTKUBBEN MIN. faens møkk. jeg hater freia, de har tatt fra meg hele livsmotet. jeg som skulle skrive tidenes særemne nå ikveld, jeg og peanøttkubben min.
ragna Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2008 håret var klistret mellom nøtta og sjokoladen, så det er uaktuelt. jeg går heller løs på frukt/nøtteblandingen til minsten her jeg sitter og spiller student til de grader for en intetanende samboer. han lever i troen på at jeg sitter her og forsker på nyttig stoff og syns jeg er så flink atte ;/ hmm, men jeg blir i villredet hver gang du kaller meg vennen, det er det du kaller annie. føkker du opp eller? hæ? hæ?
ragna Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 herregud yppert! noen har tatt bolig i deg!
ragna Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2008 hehe.. hvem er det som har fått gleden av å låne nicket hans??
ragna Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2008 er du helt sikker? om du tenker deg nøye om; du ligger ikke og sover med fyllenervene dine akkuratt nå? mens *********** får låne nicket ditt pittelitt? hm? kan si det til ragna vet du
ragna Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2008 gjør jeg?? det er mulig det hva leser du utifra det da?
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #10 Skrevet 16. februar 2008 Jepp, men tror helt ytterst på bobil til noe annet er motbevist. Hvit hest du ..med legefrakken som kappe får jeg liksom ikke helt til å stemme............kan tenke meg en del andre ting men ikke hvit hest hehe
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #11 Skrevet 16. februar 2008 Liker ikke hester selv så godt jeg,,...men svart er mer fargen din da egentlig=)
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #12 Skrevet 16. februar 2008 Ok, bare jeg som er realist her da, for deg i en slik hvit bil....ehh....ville også plukket en annen type bil til deg for å være helt ærlig...............
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #13 Skrevet 16. februar 2008 aaaaa..........vent et lite øyeblikk så skal jeg fleske opp en link til deg=)
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #14 Skrevet 16. februar 2008 Hmm.. jeg tenker at mange her håper å se deg i en slik bil som dette................. http://www.slappa.no/thumb.asp?filename=scion.jpg&size=600 MEN, mann med stil må jo ha bil med stil og da er dette bilen for deg........: http://www.fastcoolcars.com/Free-Car/wallpaper-0147.htm
ragna Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 17. februar 2008 kreeeeeemt---------DETTE ER MIN TRÅD FOR FAEN! hold den klissete praten borte herfra. Angelica; start din egen tråd. det som overrasker meg mest yppert, det er det at du så til de grader går den patetiske dulle-figuren i sømmene; hvit hest?? bar overkropp?? hente meg fra et kjedelig liv?? du har lest for mange kjærlighetsromaner lille venn. du vil rett og slett ri til meg? det blir en jæklig lang tur for den allerede rynkete rompa di, hvorfor ikke heller fly? dessuten, bar overkropp? høres kaldt ut, stive brystvorter på menn tenner meg absolutt ikke. smører du deg meg babyolje også? ææææææææææsj! jeg har ikke noe kjedelig liv doktor'n, jeg lever drømmen dette skal printes ut og gis til støttekontakten din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå