L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 snupp er så tett i nesen... han har problemer med å sove samt å ta puppen... har dryppet med mm på sprøyte i nesen, men det blir ikke bedre... Butikkene her har ikke saltvanns spray, kun den til barn fra 1-10 år... Kan jeg gjøre noe annet???
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2008 han er forresten 4,5 mnd..
Heidi_84 Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Sprut masse morsmelk inni nesa Funker innimellom her
Heidi_84 Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 så ikke at du hadde skrevet at du allerede hadde gjort det jeg . hehe..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2008 hehe... :=) spekulerer påom det går an å lage salvannsoppløsning selv?? noen sm vet? og evnt hvordan jeg kan gjøre det?? syns så synd i han stakkar...
Hilsen Aud Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 jeg bruker vanlig saltvannspray til min på 5 mnd. Saltvann er saltvann spør du meg... Har ikke sett noe om at det skal være aldersbegrensinger på den..
Pittamitta Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Hei;.).Håper jeg ikke svarer "forsent"..Kok saltvann selv.! liter vann kok opp dette og ha i 1 ts salt.ha det i enganssprøyte og ha i nesen.tuppa her var plaget med tett nese fra hun var liten.Vi ble anbefalt å ha i 1 "sprut" saltvann og 1 "sprut" nesedråper/spray evt Rhino i hvert nesebor samtidig.Dette funket her i huset ivertfall.GRUSOMT å være tett for de små .-(...Hev også hodeenden på sengen med feks 4 pocketbøker under hver sengefot og ha gjerne en liten pyte under hodet.Ukke ha for varmt ro,...Håper dette var til hjelp._)
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 Jeg pleier å ta med min på 5 mnd i dusjen. Har det godt og varmt, og står lenge og koser oss. Han synes det er greitt med vann i ansiktet, så det går heldigvis bra. Det løsner ganske mye på tett nese.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå